Kampania #PiersiąZdrowiej ma na celu przede wszystkim przypomnienie, że karmienie piersią jest zdrowe dla dziecka oraz matki, a także ekologiczne. Akcja uświadamia też, że karmienie naturalne ma wpływ na profilaktykę nowotworową piersi i jajników.
Pomysłodawczynią kampanii #PiersiąZdrowiej jest Karolina Roztocka – prywatnie żona i mama, z zawodu PR-owiec, działaczka społeczna i wolontariuszka. W ramach akcji zachęca zarówno kobiety, jak i mężczyzn do publikowania w mediach społecznościowych swojego zdjęcia lub logo akcji wraz z hasztagiem #kampaniapiersiazdrowiej. „Zapraszamy każdego, kto interesuje się tematami karmienia piersią, macierzyństwa, tacierzyństwa, nowotworów, profilaktyki, zdrowia, ekologii, kobiet i dzieci” – czytamy w opisie kampanii.
Zobacz również
Akcja trwa od 1-7 sierpnia, czyli podczas Światowego Tygodnia Karmienia Piersią.
Patronat nad kampanią objęły fundacja Rodzić po Ludzku oraz fundacja Rak’n’Roll. Natomiast akcję za pośrednictwem mediów społecznościowych wsparły już m.in. Joanna Koroniewska, Alicja Janosz, Paulina Wyka oraz Maria Dejmek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach promocji nowych smartfonów P30 marka Huawei postawiła na nietypową kampanię, w której zaprezentowano zdjęcia kobiet karmiących piersią w miejscach publicznych.
PS2
Pod koniec maja 2018 roku ruszyła ogólnopolska kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych.
PS3
Najnowsza kampania marki Mothercare stworzona w duchu body positive zachęca mamy do akceptacji swojego poporodowego ciała.