Piotr Żyła rapuje w reklamie Frugo

Piotr Żyła rapuje w reklamie Frugo
W nowej kampanii napojów Frugo pojawił się Piotr Żyła. Skoczek narciarski wcielił się w rolę rapera, nawiązując w utworze do mitologicznej postaci Ikara.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

Marka Frugo należąca do FoodCare zaskakuje nową kampanią, na potrzeby której powstał spot z udziałem skoczka Piotra Żyły, próbującego swoich sił w rapie. Sportowiec pojawia się w różnych charakteryzacjach, począwszy od góralskiego stroju, w którym przedstawia się słowami „Dla ziomali górali jestem Piotrek, mam robotę dobrą”. Następnie, w utworze „Frugo Ikar” słyszymy, jak sportowiec nawiązuje do antycznej historii Ikara:

„To Ikar na piórach z woskiem zaczął te loty (…) Wosk się roztopił i mu nie wyszło, teraz mnie latać, cholera, przyszło. Ale jak lecę, to nie ma na mnie bata, mam w du*** pocisk, prawda jest taka. Skarpetki mam z dynamitem i piję Frugo. Jak wypiję, to lecę daleko i długo. Mam odskocznię od skoczni, ale rapuję do bitu”. Utwór kończy się słowami „Weź Frugo i odleć – to działa, bez kitu” oraz znanym od lat hasłem marki „No to Frugo”.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Peppers Ghost, a reżyserem spotu promocyjnego dostępnego na YouTube jest Henryk Szymański. Dodatkowo marka Frugo jest także promowana w mediach społecznościowych Piotra Żyły.

To nie pierwszy raz, kiedy widzimy Olimpijczyka z 2014 roku w kampanii reklamowej polskiej marki. Dotąd Piotr Żyła pojawił się w reklamach takich brandów jak Milka, Lotos, Orange czy Xblitz, a w niecodziennej charakteryzacji zobaczyliśmy sportowca w reklamie sieci kin Multikino.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 
W ostatniej kampanii reklamowej marki Frugo pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” pojawił się Kamil Bednarek.

PS 2
W kampanii reklamowej PKN Orlen również widzimy znanego sportowca. Piotr Kubica pojawia się w zaskakującej charakteryzacji, wcielając się w nowe role.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się