Celem działań promocyjnych akcji „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych tego regionu, które świetnie prezentują się na zdjęciach.
Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny, w którym mogą wziąć udział zarówno pasjonaci fotografii, jak i zwykli amatorzy. Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.
Zobacz również
W każdy wtorek na facebookowym profilu Podkarpackie.Travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.
PROT zaangażował również do akcji blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.
W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.
PS2
Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPolandpromowali nasz kraj.
PS3
Skibidi ła pa pa! Ta piosenka w ubiegłym roku podbiła serca internautów i tancerzy-amatorów. Przeróbki, parodie i własne choreografie zalały internet, a trend urósł już do rangi międzynarodowego tanecznego challenge. Teraz w dzikie pląsy zaangażowały się również polskie miasta.
PS4
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.
PS5
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.