Celem działań promocyjnych akcji „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych tego regionu, które świetnie prezentują się na zdjęciach.
Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny, w którym mogą wziąć udział zarówno pasjonaci fotografii, jak i zwykli amatorzy. Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.
Zobacz również
W każdy wtorek na facebookowym profilu Podkarpackie.Travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.
PROT zaangażował również do akcji blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.
W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.
PS2
Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPolandpromowali nasz kraj.
PS3
Skibidi ła pa pa! Ta piosenka w ubiegłym roku podbiła serca internautów i tancerzy-amatorów. Przeróbki, parodie i własne choreografie zalały internet, a trend urósł już do rangi międzynarodowego tanecznego challenge. Teraz w dzikie pląsy zaangażowały się również polskie miasta.
PS4
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.
PS5
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.