Ubiegłoroczna kampania o rowerowym bezpieczeństwie i podlaskie zwierzęta wygenerowane z pomocą sztucznej inteligencji, podbiła internet, serca odbiorców i zdobyła najwyższe marketingowe nagrody. W tegorocznej odsłonie pojawiły się nowe postacie, a także znani już bohaterowie w nowych rolach. Wyróżnikiem kampanii nadal jest humor oraz gra słowem – bez straszenia i moralizowania, co doceniają odbiorcy.
Zobacz również
– Kontynuując akcję województwo podlaskie umacnia swoją pozycję przyjaznej rowerowej destynacji. Turystyka rowerowa jest wpisana w podlaskie DNA: tu biegnie najdłuższy odcinek Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo, prowadzący przez spektakularne tereny, m.in. 4 parki narodowe. Co roku tysiące osób wybiera region jako cel rowerowych wypadów – rodzinnych i wyczynowych – podkreśla Małgorzata Półtorak, rzeczniczka prasowa marszałka województwa podlaskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Popularne hasło ,,Broń bobrze bez kasku” to przekaz, który nie stracił na aktualności. Kask wciąż dla wielu rowerzystów nie jest oczywistym wyborem, mimo jednogłośnych argumentów ekspertów WHO, specjalistów od zdrowia, środowisk rowerowych i policji. Tegoroczna odsłona akcji przedstawia nie tylko potrzebę noszenia kasku na rowerze, ale też na hulajnodze czy deskorolce.
Kampania realizowana jest na profilach Podlaskiego na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Za koncept i realizację ponownie odpowiada agencja White Bits. Do stworzenia kreacji wykorzystane zostały narzędzia AI: Mid Journey i Adobe FireFly.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
PS Podlasie podbija sieć kampanią na temat bezpieczeństwa w zimie
Po entuzjastycznym przyjęciu przez internautów letniej odsłony kampanii promocyjnej, województwo podlaskie wraca z jej zimową wersją. Do zachowania bezpieczeństwa podczas zabaw na stoku ponownie zachęcają zwierzaki wygenerowane z wykorzystaniem AI.
PS2 Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”
„Broń bobrze bez kasku”, m.in. takie hasła pojawiają się na grafikach promujących najnowszą akcję. Województwo podlaskie prowadzi kampanię, która ma zwracać uwagę na bezpieczeństwo rowerzystów na drogach. Kreacja zbiera pochwały w mediach społecznościowych.
PS3 Podlaskie rusza z nową kampanią online „Podlaskie Zasady Pracy” skierowaną do zapracowanych mieszkańców dużych miast
Najnowsza kampania województwa podlaskiego przypomina zapracowanym mieszkańcom dużych miast o tym, co jest największym wyróżnieniem regionu: o unikatowej naturze, która zasila i przewraca równowagę.