#PODRUGIEJSTRONIELUSTRA – Julia Wieniawa i Maffashion zwiększają świadomość dotyczącą nerwicy lękowej i uzależnień

#PODRUGIEJSTRONIELUSTRA – Julia Wieniawa i Maffashion zwiększają świadomość dotyczącą nerwicy lękowej i uzależnień
Celem inicjatywy jest pomoc osobom dotkniętym przez zaburzenia takie jak: ‍choroba afektywna dwubiegunowa, nerwica lękowa oraz uzależnienia.
O autorze
1 min czytania 2019-04-17

Ruszyła nowa akcja społeczna #PODRUGIEJSTRONIELUSTRA, zapoczątkowana przez Michała 'Atari Wu’ Wasilewskiego, muzyka znanego z zespołu Xxanaxx. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości i pomoc osobom dotkniętym przez zaburzenia takie jak: choroba afektywna dwubiegunowa, nerwica lękowa (oraz inne odmiany nerwic, fobii i natręctw), uzależnienia (zarówno te od substancji psychoaktywnych, jak i hazardu czy social mediów).

Inicjatywę promuje klip „Lost”, w którym wystąpiły Julia Kuczyńska (Maffashion), Gabi Drzewiecka, Olga Jankowska, Julia Wieniawa, Ola Korytowska i Tycjana Acquasanta.

Co więcej, w ramach kampanii zorganizowano cykl spotkań grupowych, których celem jest pomoc osobom dotkniętym wyżej wymienionymi zaburzeniami. Odbywają się one w każdą środę o godzinie 20:00, na ul. Hożej 54/42 w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Widzimy więcej” to coś więcej niż tylko hasło kampanii. To świadome i odważne poruszanie problemów społecznych, dostrzeganie tego, co nas otacza. Takie właśnie spojrzenie prezentuje marka Muscat w swojej najnowszej kampanii okularów dla dzieci.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W lutym br., pod patronatem Stowarzyszenia ACBS Polska oraz inicjatywy Zdrowa Głowa wystartowała ogólnopolska kampania #NormalnaSprawa na rzecz zwalczania stygmatyzacji leczenia zaburzeń psychicznych, w której udział wzięli m.in. Piotr Bucki, Arlena Witt, Hania Sywula i Magda Hajkiewicz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Coraz więcej marek ma w interesie dobro ogółu i podejmuje się działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Które akcje CSR-owe były najciekawsze w 2018 roku?