#PolecajkiNM cz.1: biblia character consistency, karkówka VO 100% AI i prawdziwe oblicze dropshippingowych „Milionerów”

#PolecajkiNM cz.1: biblia character consistency, karkówka VO 100% AI i prawdziwe oblicze dropshippingowych „Milionerów”
Tuż przed weekendem dzielimy się dawką inspiracji. Na liście polecajek znajdują się zarówno filmiki z ciekawymi case'ami, jak również kilka interesujących rozmów w formie podcastów.
O autorze
2 min czytania 2024-03-15

Nie samymi artykułami marketingowcy żyją, dlatego prezentujemy listę polecajek od NowegoMarketingu. Zapraszamy do zapoznania się z przeglądem.

Bezpłatny poradnik NASK „Mniej znaczy więcej – o multiscreeningu i wielozadaniowości”

Śledzenie wielu mediów naraz stało się powszechne. Oglądamy telewizję, scrollując media społecznościowe, przeskakujemy pomiędzy zakładkami w przeglądarce, korzystamy z komputera, zerkając w komórkę. W efekcie nasze mózgi są przeciążone. Skutki tego odczuwają zwłaszcza młode osoby: wpadają w pułapkę tzw. pętli dopaminowej. Zalew bodźców może bowiem uzależniać.

Ekspertka NASK przekonuje w najnowszym poradniku, że ratunkiem jest monotasking.

Sounds Familia’

Michał Adamkiewicz-Wolniak rusza z projektem Sounds Familia’, czyli serią wywiadów na temat wychowania, edukacji i kompetencji, które subiektywnym zdaniem gości powinno zdobyć młode pokolenie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W inauguracyjnym odcinku „Sounds Familia’”, Michał Wolniak rozmawia z dr hab. Marcinem Napiórkowskim, semiotykiem i filozofem z Uniwersytetu Warszawskiego o wyzwaniach w wychowaniu dzieci w erze informacji, o zmianach w edukacji oraz o tym jakie umiejętności i wartości są kluczowe dla młodego pokolenia.

Marcin Napiórkowski, prywatnie ojciec trójki dzieci, dzieli się swoimi przemyśleniami na temat roli rodziców, wpływu technologii na przetwarzanie informacji przez dzisiejszych studentów, oraz o tym, jak radzić sobie z natłokiem bodźców w świecie, w którym uwaga jest na wagę złota.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkanie Q&A z dr. Adamem Zemełką

Już 20 marca odbędzie się kolejna odsłona sesji pytań i odpowiedzi zatytułowana „Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów”. Naszym gościem będzie dr Adam Zemełka. Zapraszamy do rejestracji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tajniki Google Analytics 4 z Maciejem Lewińskim

Zapraszamy do zapoznania się z nagraniem z pierwszej sesji Q&A na NowymMarketingu. O tajnikach Google Analytics 4 opowiedział Maciej Lewiński.

Podcasty

  • Wojtek Walczak i Tomasz Domański rozmawiają o marketingowej wojnie o niskie ceny.
  • Na kanale Techstorie pojawiła się rozmowa o: Spotify, które zwróciło uwagę polskiemu rządowi, próby doprowadzenia do zbanowania TikToka w USA oraz o walce między Elonem Muskiem i OpenAI.
  • Jak wprowadzić stałą zmianę i nie zwariować? W odcinku podcastu Grega Albrechta gościem był Miłosz Brzeziński, tłumacz zjawisk psychologicznych.
  • Polecamy także podcast 99 twarzy AI, w którym Karol Stryja rozmawia z Maćkiem Nowickim.

Midjourney creating character consistency 

Publicis Worldwide Poland udostępnia biblię character consistency dla osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności w generativeAI.

Karkówka VO 100% AI based on human voice intonation 

Kolejną ciekawostką podzielił się Maciej Nowicki. Chodzi o update modelu AI, który daje możliwość nałożenia zmian w wygenerowanym przez AI głosie. Zmienić można chociażby intonację czy dynamikę.

101 Midjourney Prompt Secrets Vol 2 (Designed for V6)

Jeśli ciekawi Cię sztuczna inteligencja to być może zainteresujesz się nową książką autorstwa Marcusa Byrne’a, szefa artystycznego w Thinkerbell. Autor wydał „101 Midjourney Prompt Secrets Vol. 2″. To kompleksowy i przyjazny dla użytkownika przewodnik, dotyczący poruszania się po najnowszej wersji Midjourney AI.

fot. marcusbyrne.gumroad.com

Prawdziwe oblicze dropshippingowych „Milionerów”

Paweł Wróblewski odsłania kulisy działalności większości „milionerów” z dropshippingu, którzy w rzeczywistości zarabiają na sprzedaży swoich usług czy kursów.