>>> Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni
Digital News Report 2024
Raport pokazuje, jak wygląda konsumowanie wiadomości online na całym świecie. Opiera się na badaniu YouGov przeprowadzonym wśród ponad 95 tys. osób w 47 krajach, które stanowią połowę światowej populacji. Więcej informacji o badaniu znajdziesz w artykule.
Zobacz również
Dane dla Polski dostępne są na stronie.
Pełny raport (PDF 168 stron) przeczytasz pod linkiem.
Doświadczenia przetargowe agencji PR
Wnioski z raportu „Doświadczenia przetargowe” stworzonego ZFPR przez K+Research w ramach kampanii „Partnerski PRzetarg” prezentują się następująco: w ciągu ostatniego roku, większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach, które według badanych stanowią aż 30-50% wszystkich postępowań w branży PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o badaniu znajdziesz w artykule.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełny raport (PDF 22 strony) przeczytasz pod linkiem.
Raport o stanie sektora MŚP w Polsce 2024
O tym, co polska przedsiębiorczość zyskała na unijnej akcesji oraz o sytuacji krajowych firm, przeczytasz w „Raporcie o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 2024” od PARP. Więcej informacji o badaniu znajdziesz w artykule.
Pełny raport (PDF 118 stron) przeczytasz pod linkiem.
„Wizerunek polskiego przedsiębiorcy”
W jaki sposób Polacy postrzegają ludzi biznesu? Magazyn Wprost, Szkoła Główna Handlowa, agencja badawcza SW Research oraz Rada Polskich Przedsiębiorców Globalnych opublikowały na ten temat raport zatytułowany „Wizerunek polskiego przedsiębiorcy”. Więcej informacji o badaniu znajdziesz w artykule.
Pełny raport (PDF 54 strony) przeczytasz pod linkiem.
„Ranking ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”
W 18. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” pierwsze miejsce zajęła Grupa Ergo Hestia, drugie BNP Paribas Bank Polska (ubiegłoroczny lider), trzecie ING Bank Śląski. Tuż poza podium znalazły się Jeronimo Martins Polska, NatWest Group Polska i Santander Bank Polska.
Pełny raport przeczytasz pod linkiem.
Raport „Startupy Pozytywnego Wpływu. Ekosystem zmiany”
„Rankingowi ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” towarzyszy – podobnie jak w ubiegłych latach – raport „Startupy Pozytywnego Wpływu. Ekosystem Zmiany”, wraz z bazą 730 najważniejszych polskich startupów pozytywnego wpływu, które podejmują najbardziej istotne wyzwania dotyczące zrównoważonej przyszłości.
Pełny raport (160 stron) i baza najważniejszych polskich startupów pozytywnego wpływu dostępne są na pod linkiem.
Warto posłuchać/obejrzeć
- Tomasz Palak w najnowszym odcinku podcastu Sales & Marketing Power by Pluxee mówi o prawnych wyzwaniach w marketingu w kontekście konkursów, loterii i sztucznej inteligencji
- Najnowszy odcinek „Marketingu z ludzką twarzą” Andrzeja Wierzchonia jest w całości poświęcony spotkaniu z Katarzyną Konkel na temat socjologii w świecie marketingu.
- „Jak budować lepszą pozycję marki w social media ze wsparciem AI?” Takie pytanie zadają w swoim Kanale Strategiczny Tomek Domański i Wojtek Walczak dr. Janowi Zającowi, CEO Sotrender.
- Nie mogło być inaczej: najnowszy odcinek podcastu WARC jest w całości poświęcony tegorocznej odsłonie konkursu Cannes Lions. O wielkich wygranych tego wydarzenia Amy Rodgers rozmawia z Harjotem Singhem, Global Chief Strategy Officer w McCann Worldgroup i Islamem ElDessouky, Global VP Creative Coca-Cola.
- O powstawaniu miast przyszłości i tego, czego możemy się nauczyć z tego procesu, posłuchasz w rozmowie Pauliny Górskiej z Moniką Borycką, obserwatorką trendów, analityczką innowacji technologicznych, założycielką i CEO marki TrendRadar.
Z podcastu dowiesz się m.in.:
– Z czego będą zbudowane miasta przyszłości? Czy wymienimy beton i stal na lepsze materiały?
– Czy definicja „miasta zrównoważonego” bardzo się zmieni?
– Jak projektować miasta dla wszystkich?
– Co czyni miasto szczęśliwym?
Wydarzenia
A już 11 lipca (czwartek) o godz. 10.00 dołącz do Q&A z Michałem Duninem, Managing Directorem WebTalk na temat polityki korzystania z GenAI dla agencji i marek.
Zapisz się już dziś i dowiedz m.in., jak wyglądała praca w grupach roboczych SAR nad narzędziami i zasobami, które mogłyby pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w odpowiedzialny i efektywny sposób.