#PolecajkiNM cz.2: podsumowanie raportów trendowych, Decathlon o rebrandingu marki i relacja z konferencji SXSW 2024

#PolecajkiNM cz.2: podsumowanie raportów trendowych, Decathlon o rebrandingu marki i relacja z konferencji SXSW 2024
Na dobre rozpoczęcie weekendu dzielimy się dawką inspiracji. Tym razem na liście polecajek znalazło się kilka ważnych rozmów oraz raportów.
O autorze
2 min czytania 2024-03-22

Zapraszamy na drugą odsłonę PolecajekNM. Sprawdź, co znalazło się na liście.

Q&A z dr. Adamem Zemełką

Zapraszamy do zapoznania się z nagraniem z drugiej sesji Q&A na NowymMarketingu. Tym razem rozmawialiśmy o neuronauce w praktyce.

Podcasty 

  • W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Piotrem Szeleszczukiem, dyrektorem marketingu w Decathlonie. Nasz gość opowiedział o rebrandingu marki, planach sponsorskich oraz o tym, jak firma dba o odpowiedzialny i zrównoważony rozwój.
  • Wojciech Herra wraz z Jarkiem Danielem rozmawiają o strategii oraz wyzwaniach marki Salewa i rynku odzieży turystycznej i górskiej. Wśród poruszanych tematów znalazł się m.in. problem z promocją aktywności fizycznej wśród młodzieży i dzieci.
  • Łukasz Kosuniak w jednym z odcinków podcastu Business Marketer podpowiada, jak to się dzieje, że 95% treści produktowych jest nieskutecznych.
  • Oskar Lipiński rozmawia z Mateuszem Załubskim, Head of Marketing Surfshark o tym, jak zacząć w e-commerce? Jaki budżet na start? O porażkach w sklepie Pomady.pl. Co poszło dobrze? Co mogło pójść lepiej? Czy ciężko jest zmieniać pracę, gdy raz jest się Head of Marketing a raz Co-founderem? Jak różni się praca z zespołem z polski a zagranicznym brandem jak Surfshark? Jak robić marketing globalny?
  • Marek Kich rozmawia z Łukaszem Wójcikiem o początkach prac nad marketplacem Black Red White, wyzwaniach, jakie napotkali po drodze, oraz o tym, czy bardziej opłaca się tworzyć własny marketplace, czy wychodzić na te zagraniczne.

Perełki z konferencji SXSW 2024

Zuzanna Śleszyńska, creative director i co-founder w Lettly, podzieliła się z nami relacją z technologicznej części konferencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystąpienie twórców filmu pt. „Wszystko wszędzie naraz” o kreatywności i procesie twórczym

Rozmowa o przyszłości creators economy z twórcą Patreon

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prezentacja na temat technologii przyszłości (nie tylko AI)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Raporty

  • Raport IAB Polska pt. „Zjawisko blokowania reklam” pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat 2016 (36 proc.) i 2017 (42 proc.). Wzrasta natomiast liczba osób akceptujących przekaz reklamowy. Aż 88 proc. użytkowników blokujących reklamy dopuszcza częściową styczność z różnymi formami komunikacji marketingowej. Z kolei 60 proc. ankietowanych osób nie blokuje wszystkich stron www. Czytaj więcej.

PS #PolecajkiNM cz.1: biblia character consistency, karkówka VO 100% AI i prawdziwe oblicze dropshippingowych „Milionerów”

PS2 #PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia