Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz zdobyć darmową wejściówkę na VideoWars by ScreenLovers? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas

#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W 28. odcinku cyklu #PolecajkiNM przeczytasz m.in. o polskim narzędziu IC Project, które ułatwi pracę nad kampaniami, raporcie Centrum Kreatywności Targowa na temat sektora kreatywnego, a także Festiwalu Krytyków Sztuki Filmowej Kamera Akcja w Łodzi i evencie Poznań Design Festiwal.
O autorze
4 min czytania 2024-10-25

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte uwagi

Badania i raporty

  • „Różne twarze polskiego gracza 2024” to raport SW Research stworzony na zlecenie marek Omen i HyperX, który ujawnia nowe oblicze gamingu w Polsce. Jednym z wniosków płynących z publikacji jest podział użytkowników rynku gamingowego na graczy casualowych (30%), średnio zaangażowanych (39%) oraz hardcorowych (30%).

  • Centrum Kreatywności Targowa opublikowało raport w całości poświęcony sektorowi kreatywnemu. Publikacja wypełnia lukę informacyjną i porządkuje wiedzę na temat tego obszaru w naszym kraju.
Centrum Kreatywności Targowa: raport o kondycji sektora kreatywnego w Polsce [PATRONAT]

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Aż 58% Polaków obchodzących Halloween planuje w tym roku przyozdobić dom lub mieszkanie – wynika z badania „Halloween i Polacy” Havas Media Network. Okazuje się jednak, że marki stosunkowo rzadko wykorzystują ten dzień w strategiach promocyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • PKO Bank Polski opublikował dwa raporty na temat bieżącej sytuacji oraz perspektyw rozwoju dla światowego i polskiego handlu kosmetykami, oraz odzieżą.

#warte przetestowania

  • Marketerze, PR-owcu, szukasz narzędzia do skutecznej organizacji Twojej pracy? Jeśli tak, to wiedz, że powstało IC Project, czyli narzędzie znacząco ułatwiające planowanie kampanii marketingowych i PR-owych. Gotowe szablony, możliwość bieżącego kontrolowania etapów pracy, kontakt z całym zespołem – to tylko niektóre z funkcji, jakie proponuje IC Project.

#warte posłuchania

  • Gościem podcastu „Biznes Klasa” jest Paweł Kisiel, prezes spółki Atlas, który opowiada o kulisach tworzenia tej marki, jej wzroście i zmianach zachodzących na przestrzeni lat.

  • W podcaście „Prosto do strategii” Daniel Kotliński gości Kubę Sobczaka, Marketing & Growth Directora w Blix. Tematem spotkania jest poszukiwanie odpowiedzi na takie pytania, jak to, w jaki sposób testować kreacje za ułamek budżetu produkcyjnego, czy dlaczego korporacyjny marketing często sam sobie „strzela w stopę”.

  • W podcaście „SEO Fridays” Dawid Medwediuk rozmawia z Romanem Rozenbergerem, specjalistą SEO i Google Ads, na temat low-code, no-code, modeli językowych i szeroko pojętej sztucznej inteligencji w procesach SEO.

  • Tym razem podcast Karola Stryi „99 twarzy AI” został poświęcony rozważaniom o tym, czy roboty nastąpią ludzi. Gościem jest Łukasz Ziegler, który sam siebie nazywa Ewangelistą Robotyki. Ekspert pomaga znaleźć odpowiedzi na pytania m.in. o to, jak wygląda dziś świat robotyki i jakie procesy warto wyposażyć w narzędzia #AI.

  • W podcaście „E-commerce Oczami Praktyków” gościem jest Sebastian Kilichowski, założyciel marki EyeShield, który opowiada o tym, jak wprowadzenie do oferty szkieł blokujących niebieskie światło wpłynęło na rozwój jego brandu.

#warte obejrzenia

  • „Czy można uzależnić się od telefonu?” – retorycznie pyta Magdalena Bigaj podczas konferencji TEDx Lublin. Posłuchaj, jak założycielka i prezeska Fundacji „Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa” dzieli się praktycznymi wskazówkami na temat tego, jak znaleźć zdrowy balans między technologią a dbaniem o własne samopoczucie. Sprawdź, jak świadome podejście do technologii może poprawić jakość życia.

#warte udziału

  • O tym, jak efektywnie wykorzystać social listening w agencji marketingowej, dowiesz się już 29 października o godz. 13.00, podczas webinaru organizowanego przez Brand24. Szczegóły wydarzenia i zapisy TUTAJ.

  • Jaka będzie przyszłość influencer marketingu, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów? Dlaczego to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów rynku? Znajdź odpowiedzi na te i wiele innych pytań podczas konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”, 29 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

  • Jakie są najważniejsze zjawiska i trendy na rynku wideo i reklamy? Jaki wpływ na biznes mediów i reklamy ma AI? Odpowiedzi między innymi na te pytania poznają uczestnicy konferencji VideoWars by ScreenLovers. Sprawdź szczegół, zapisz się do naszego newslettera i już 28 października daj sobie szansę na zdobycie wejściówki na to wydarzenie.

#warte odwiedzenia

  • W Łodzi ruszył Festiwal Krytyków Sztuki Filmowej Kamera Akcja. Podczas 15. edycji w Szkole Filmowej, Muzeum Kinematografii i Monopolis obejrzysz w sumie 135 filmów z całego świata. A do tego spotkania z twórcami kina, warsztaty i afterparty w Niebostanie. Impreza potrwa do 27 października. Bilety i szczegóły FKA TUTAJ.

  • W dniach 25-27 października odbędzie się Poznań Game Arena, czyli największe targi rozrywki i multimediów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie jest dedykowane zarówno branży gamingowej, jak i fanom gier. W programie m.in. Mistrzostwa IT i rozmowa z przedstawicielami Amnesty International na temat praw człowieka w grze. Dowiedz się więcej TUTAJ.
  • Od 25 do 27 października Poznań stanie się polską stolicą designu. Wszystko za sprawą 11. edycji Poznań Design Festiwal, która odbędzie się pod hasłem „Wytchnienie”. W evencie wezmą udział przedstawiciele branży designerskiej, architektonicznej i osoby związane z przestrzenią publiczną. Wszystkich łączy jedno: chcą twórczo rozwiązywać problemy istotne społeczne i ekologicznie. Więcej o wydarzeniu przeczytasz TUTAJ.
  • Marka Glenfiddich we współpracy z melt museum w Warszawie stworzyła immersyjną wystawę. Wernisaż odbył się 22 października 2024 roku i rozpoczął najnowszą edycję kampanii – WHERE NEXT? Wystawa będzie dostępna dla zwiedzających jeszcze tylko do 27 października. Szczegóły TUTAJ.
  • „The City of Genius” to cyfrowy park rozrywki stworzony przez R/GA EMEA i odzieżową markę Moncler. Projekt łączy w sobie elementy kina, muzyki i sztuki, a pomysł narodził się ze współpracy Moncler z takimi gwiazdami, jak Rick Owens, Donald Glover czy Jil Sander. Więcej na temat „The City of Genius” przeczytasz TUTAJ.

PS #PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego