Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#warte uwagi
Badania i raporty
Zobacz również
- Rok 2024 upłynął pod znakiem wydarzeń politycznych, sportowych i popkulturowych, co znalazło odzwierciedlenie w corocznym zestawieniu „Rok w wyszukiwarce” od Google. Często szukaliśmy wiadomości na temat Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, interesowaliśmy się też m.in. pojedynkiem o prezydenturę w USA pomiędzy Donaldem Trumpem i Kamalą Harris.
- Tegoroczny odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, opracowywanego corocznie przez agencję Alert Media Communications, wyniósł 56%, co oznacza symboliczny wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłorocznego badania. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2025 rok znalazły się problemy płynące z internetu, w tym zwłaszcza fake news i fale negatywnych komentarzy, a także ryzyko wywołane przez wpływ polityki na funkcjonowanie organizacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Rynek dóbr luksusowych w Polsce na koniec 2024 roku osiągnie rekordową wartość 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6% r/r – wynika z jubileuszowej, 15. edycji raportu KPMG pt. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. Największy udział w tym segmencie, wynoszący 65%, mają samochody premium i luksusowe, których wartość szacowana jest na 36 mld zł (+34,8% r/r).
#warte posłuchania
- W „IAAA Power Podcast” posłuchasz o tzw. zielonej ściemie, czyli o tym, jak rozpoznać greenwashing. Swoimi przemyśleniami i wskazówkami na ten temat podzielą się: Igor Kaleński, Członek Globalnego Komitetu IAA ds. Zrównoważonego Rozwoju oraz Olgierd Świerzewski, Co-Managing Partner w Osborne Clarke.
- Odpowiedź na pytanie o to, jak przenikają się światy ludzi i sztucznej inteligencji, w podcaście „99 Twarzy AI” szuka Aleksandra Przegalińska. Filozofka i doktorka nauk humanistycznych jest gościnią Karola Stryi. Pretekstem do rozmowy stała jest niedawna promocja książki „Przenikanie umysłów” Aleksandry Przegalińskiej i Tamilli Triantoro.
- Tym razem w podcaście „Mamy na to slajd” Maria Filcek i Jacek Grzeszak, senior konsultanci z agencji Minds & Roses, dzielą się danymi dotyczącymi „typowego polskiego mieszkania”, które zebrali na potrzeby wystąpienia realizowanego podczas tegorocznego festiwalu Insightów i Innowacji Insummit 2024.
- Jak łączyć pracę z pasją? Takie pytanie w podcaście „Design Practice PL” stawia Patryk Hardziej, ilustrator, projektant graficzny, autor książek i researcher. Przy tej okazji, wraz z prowadzącymi podcast Pauliną Kacprzak i Agą Naplochą, Hardziej zastanawia się m.in. nad tym, jak szukać i pielęgnować zajawki.
- Jeśli chcesz sprawdzić, czego można się nauczyć od Amerykanów, budując i rozwijając e-sklep, to po prostu musisz posłuchać podcastu „Rozmowy na Zapleczu” Grzegorza Frątczaka. Gościem odcinka jest Łukasz Bajsarowicz, ekspert e-commerce, który od lat wspiera klientów w Stanach Zjednoczonych i Europie przy wdrażaniu sklepów internetowych.
- Co nam robi alkohol? W podcaście „O milimetr do przodu” Justyny Kopińskiej opowie o tym Robert Rutkowski, terapeuta, szkoleniowiec w obszarze umiejętności psychologicznych i wykładowca. Posłuchaj tego odcinka i dowiedz się m.in. jaka jest relacja alkoholu z serotoniną oraz jak napoje alkoholowe wpływają na nasz nastrój w kolejnych dniach po spożyciu.
#warte udziału
- 14 grudnia o godz. 16 w łódzkiej Manufakturze odbędzie się wyjątkowy koncert świąteczny połączony ze zbiórką starych telefonów. Organizatorami wydarzenia są Szlachetna Paczka i T-Mobile, a koncert jest elementem akcji „Stare telefony działają cuda”. Za każdy oddany do recyclingu telefon będzie można otrzymać bożonarodzeniowy upominek.
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Grafika-T-Mobile-i-Szlachetna-Paczka-1.jpg)