Podczas sesji Q&A Michał Dunin odpowiedział na pytania:
- Jak wyglądała praca w grupach roboczych SAR nad narzędziami i zasobami, które mogłyby pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w odpowiedzialny i efektywny sposób?
- Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać oraz jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną?
- W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące transparentności wobec klientów i konsumentów w kontekście korzystania z AI?
- Jakie kampanie, w których wykorzystano Gen AI odniosły znaczące rezultaty?
- Jakie trendy i technologie związane z Gen AI będą miały największy wpływ na przyszłość marketingu? Jak branża powinna przygotować się do tych zmian?
Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia, którzy zadali m.in. takie pytania, jak:
Zobacz również
- Jak korzystać z rozwiązań graficznych i tekstowych AI w kontekście praw autorskich?
- Jakie trendy i technologie związane z Gen AI będą miały największy wpływ na przyszłość marketingu?
Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.
PS Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU]
W trzecim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział m.in. tym, co, kiedy i dlaczego odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]