* spotkanie rekomendowane przez SAR *
Grupy robocze SAR, które zajmowały się tematem AI w branży, wypracowały ramowe rozwiązania, standardy oraz narzędzia edukacyjne, które mają pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w sposób odpowiedzialny i efektywny.
Dzięki działaniom grup powstał szereg narzędzi i zasobów, które pomogą agencjom i klientom wdrożyć AI w sposób odpowiedzialny i efektywny. Wśród powstałych dokumentów znalazły się:
- GenAI cheatsheet SAR, czyli onepager z najważniejszymi obszarami we współpracy na linii klient-agencja,
- metodologia researchu i oceniania narzędzi AI, czyli przewodnik po procesie researchu narzędzi AI,
- arkusz researchu narzędzi AI, czyli plik wspierający research narzędzi AI, według rekomendowanej metodologii,
- przykładowa polityka korzystania z narzędzi Generative AI, która określa przejrzyste zasady wykorzystania narzędzi Generative AI w agencji marketingowej.
Szablony dokumentów znajdziesz w artykule #NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR].
Już 11 lipca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Michał Dunin, założyciel i dyrektor zarządzający WebTalk, lider Grupy Roboczej SAR ds. AI w branży komunikacji, tegoroczny juror konkursu Effie Awards w grupie X, czyli oceniającej kategorie AI, E-COMMERCE & OMNICHANNEL, SMART BUDGET.
Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie Michałowi Duninowi – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!
Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.
Zasady działania Q&A
- Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
- Najpóźniej do 08.07 prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru polityki korzystania z GenAI dla agencji i marek do Michała Dunina.
- 11.07 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.
Program spotkania
Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:
- Jak wyglądała praca w grupach roboczych SAR nad narzędziami i zasobami, które mogłyby pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w odpowiedzialny i efektywny sposób?
- Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać oraz jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną?
- W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące transparentności wobec klientów i konsumentów w kontekście korzystania z AI?
- Jakie kampanie, w których wykorzystano Gen AI odniosły znaczące rezultaty?
- Jakie trendy i technologie związane z Gen AI będą miały największy wpływ na przyszłość marketingu? Jak branża powinna przygotować się do tych zmian?
Poznasz także odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.
Patronem medialnym spotkania jest SAR.
Poznaj naszego prelegenta
Michał Dunin
Managing Director WebTalk
Ekspert w zakresie digital marketingu, social media i marketingu zintegrowanego, działający w branży komunikacji od 2009 roku. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych (także w całym regionie CEE). Potwierdzeniem skuteczności jego działań, są liczne nagrody dla kampanii prowadzonych przez jego zespoły (w tym m. in.: Effie, Kreatura, Golden Drum, Dubai Lynx i liczne wyróżnienia od mediów branżowych).
Założyciel i Managing Director WebTalk – jednej z najbardziej dynamicznych agencji marketingowych w Polsce, w której wraz z zespołem 100 kreatywnych specjalistów konsekwentnie wdraża strategię „Digital First” w biznesie. W styczniu 2024 roku firma ogłosiła dołączenie do międzynarodowej sieci mar-tech Wondrlab, stając się jej europejskim HUB-em.
Od wielu miesięcy (wraz z działem Research & Development WebTalk) przygotowywał swoją organizację i Klientów agencji na rewolucję AI. Znając możliwości i ryzyka, jakie niesie ze sobą GenAI, został jednym z inicjatorów Grupy Roboczej SAR ds. AI w branży komunikacji oraz jej liderem.
W ostatnich latach zdobywał również doświadczenie m.in jako wspólnik i Członek Zarządu agencji eventowej Endorfina Events, wspólnik w agencji gamingowej Next Level Agency, współzałożyciel suplementów CFX The Pro Gamer i platformy powiadomień push NotifyMe. Założyciel i Prezes marki zegarków Błonie.
PS Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU]
W trzecim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział m.in. tym, co, kiedy i dlaczego odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym.