Agencja BSS podpisała umowę zarówno z klubem, jak i ze spółką-córką Barça Licensing and Merchandising. BLM jest spółką handlową zależną od FC Barcelony, której udzielono licencji na używanie znaków towarowych, nazw handlowych i innych praw własności przemysłowej i/lub intelektualnej posiadanych przez FC Barcelonę do projektowania, produkcji, dystrybucji i marketingu produktów merchandisingowych, jak również prawa do udzielania licencji na korzystanie z takich praw osobom trzecim.
W ramach współpracy agencja BSS jest odpowiedzialna m.in. za:
Zobacz również
– prezentowanie i komercjalizację pakietów sponsorskich klubu;
– doradzanie klubowi w zakresie tworzenia nowych pakietów i rozwoju nowych działań komercyjnych/świadczeń, które mogłyby być zawarte w pakiecie sponsorskim;
– inicjowanie kontaktu i pomoc w negocjacjach pomiędzy zainteresowanymi licencjobiorcami a BLM.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Reprezentowanie interesów takiej marki, jak FC Barcelona to zarówno wyróżnienie, jak i zaszczyt. BSS ma przyjemność współpracować z Dumą Katalonii od 2013 roku – zauważa Damian Raciniewski, właściciel firmy BSS. Piękna sportowa historia pisana przez FCB jest dla nas nie tylko jednym z wielu produktów, które BSS posiada w swojej ofercie, ale przede wszystkim prawdziwymi emocjami, którymi przy okazji uprawianego zawodu możemy dzielić się z naszymi biznesowymi partnerami. Sprzedaż praw do wizerunku piłkarzy FC Barcelony, do jej barw, nazwy, logotypu, to duża satysfakcja dla całego zespołu BSS, który w tym roku osiągnie pełnoletność, kończąc 18 lat istnienia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
FC Barcelona to jeden z najpopularniejszych klubów sportowych na świecie. Według raportu Euromericas Sport Marketing ma ponad 300 milionów kibiców na całym świecie. Wśród firm współpracujących z FC Barceloną są najwięksi giganci światowego biznesu i rozrywki: Spotify, Nike, Allianz, Gatorade, Coca-Cola. Jest to również najbardziej wartościowy klub piłkarski świata według ,,Forbesa”. Głównie ze względu na swój potencjał marketingowy i oddanie, z jakim wspierają go fani na całym świecie. Po transferze Roberta Lewandowskiego latem 2022 roku, klub zyskał nowe grono fanów w Polsce. Coraz więcej Polaków podróżuje do Barcelony, aby obejrzeć najlepszego polskiego piłkarza na żywo. Mecze z udziałem Lewandowskiego biją wszelkie rekordy oglądalności w polskiej telewizji. Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną, a Realem Madryt w październiku 2022 roku, na antenie Eleven Sports i Canal+ obejrzało ponad milion widzów.
BSS świadczy usługi z zakresu sponsoringu, reklamowego wykorzystania wizerunku gwiazd światowego i polskiego kina, sportu i estrady, PR, event marketingu i komunikacji w mediach społecznościowych.