W ramach kampanii „Polska to chory kraj” Okręgowa Izba Lekarska zaprezentowała spot, w którym możemy zauważyć szachową rozgrywkę polityków – Grzegorza Schetyny i Jarosława Kaczyńskiego. Jest to metaforyczne ujęcie walki politycznej obu partii wokół służby zdrowia. Zaaferowani „grą” politycy nie zwracają uwagi na skutki, jakie powoduje wadliwy system ochrony zdrowia.
W ramach kampanii stworzono także serię plakatów o sugestywnych hasłach.
Zobacz również
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie za pomocą swojej akcji chce nakłonić polityków do ponadpartyjnej zgody w sprawie reformy służby zdrowia i jednocześnie zachęcić pacjentów oraz lekarzy, by solidarnie walczyli o lepszy system opieki zdrowotnej. Natomiast na stronie stworzonej w ramach kampanii – Polskatochorykraj.pl – umieszczony został manifest OIL wraz z poszczególnymi postulatami kierowanymi do polityków wszystkich partii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampanię przygotowała agencja TDY Today.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W grudniu 2018 roku Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kampanią pod hasłem „Nie serwuj sobie choroby”. Mocny spot stworzony w jej ramach miał na celu skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.
PS2
Murale to już nie tylko forma artystycznego wyrazu, ale też sztuka zaangażowana społecznie, zwracająca uwagę na ważne, uniwersalne tematy. W marcu br. w Gdańsku powstało wielkoformatowe malowidło naścienne, które w niecodzienny sposób promowało profilaktykę zdrowotną.