fot. IKEA
Kultową niebieską torbę ze szwedzkiej sieci sklepów IKEA zna prawdopodobnie każdy. Przedmiot zainspirował nawet znanych projektantów do stworzenia własnego odpowiednika. Zrobił to chociażby projektant Balenciagi, który mówił wówczas, że ciągłe korzystanie z popularnych toreb podczas studiów, zainspirowało go do stworzenia własnego produktu. W ten sposób powstał element garderoby od Balenciagi, który kosztował 2145 dolarów.
Zobacz również
fot. Claudio Lavenia / Getty Images
Szwedzka sieć sklepów wprowadziła do sprzedaży kapelusze wykonane z tego samego materiału, co jedna z najpopularniejszych i najczęściej używanych toreb na świecie. Kapelusz przypomina fasonem czapkę z dziecięcych lat, którą pamięta większość z nas. Ten element garderoby stał się kultowym nakryciem głowy szczególnie wśród pokolenia Z. Bucket hat był wprowadzony do sprzedaży w 2020 roku w australijskim oddziale IKEA. Tym razem przyszedł czas na Polskę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
IKEA pisze na stronie produktu, że kapelusz „zapewnia ochronę przed słońcem i deszczem i jest łatwy do utrzymania w czystości – wystarczy spłukać i wysuszyć”. Dodatkowo, sklep zapewnia, że kapelusz jest niezniszczalny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. IKEA
Kapelusz kosztuje 12,99 zł i jest dostępny na stronie internetowej sklepu.
PS Ikea pokazuje prawdziwe życie w najnowszej kampanii. „Chcemy, aby nasze produkty pomagały mierzyć się z codziennością”
Kto z nas chociaż raz nie przeglądał z wypiekami na policzkach katalogu Ikei, planując remont? Od dziesięcioleci marka inspiruje kolejne pokolenia w różnych zakątkach świata.
PS2 Przedłuż życie swoich mebli – to co dobre, niech się nie kończy
Pod tym hasłem IKEA promuje rozwiązania w duchu cyrkularności, sprzyjające przedłużaniu życia produktów oraz wspiera świadome i odpowiedzialne zakupy, by tworzyć lepiej pomyślany dom. W roku finansowym 2023, z możliwości przedłużających życie produktów skorzystało w naszym kraju aż 1,8 mln klientów.