Przekonaj się, czy warto monitorować stronę błędu 404 oraz sprawdź poprzednie części cyklu o polskich stronach błędu 404:
Strona błędu 404 sieci kin Helios to humorystyczne nawiązanie do sytuacji znanej chyba każdemu kinomanowi. Pomylona sala? No, prawie – bo adres z pewnością nie ten.
Zobacz również
PZU przypomina, że dzięki nim jesteś ubezpieczony na rozmaite sytuacje. W przypadku zagubienia w sieci też. Tpay na stronie 404 zachęca natomiast do skorzystania z pomocy specjalisty.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sieci nie brakuje też komunikatów o błędzie 404 z motywem wakacyjno-podróżniczym. Właśnie takie propozycje można znaleźć w witrynach Wakacje.pl, Rainbow Tours i Itaka. Aż chciałoby się wyłączyć komputer, spakować walizkę i… w drogę.
Decathlon w swoim stylu pyta internautów, czy biegają. Bo zabłądzenie na stronę 404 to dobry powód, aby zacząć trenować.
Na stronie internetowej Rossmann.pl grafika w oczywisty sposób nawiązuje do asortymentu sklepu.
„Co poszło nie tak?” – pytają twórcy strony błędu 404 Radia 357. W Przekroju i Newsweeku też postawili na humor.
Porsche informuje, że z numerów (niekoniecznie błędów) znają tylko 911.
Trafiłeś na stronę 404 marki Tyskie? W takim razie wiedz, że nie przejdziecie „na Ty”.
InPost postawił na prostą komunikację wizualną.
W sklepie internetowym Aswear.com poczujesz się jak w przestrzeni kosmicznej.
A jeśli już w temacie e-commerce, to BLIK uprzejmie informuje, że „trafiłeś w miejsce, które nie istnieje”, a Ceneo prezentuje postać kolorowego robota wyławiającego rozmaite przedmioty codziennego użytku.
Firma Aflofarm prezentuje obrazek doskonale znany choćby z jesienno-zimowych reklam leków na przeziębienie.
W witrynie NapoleonCat widzimy natomiast charakterystyczne kota w pirackiej czapce.
PS Polski marketplace Decathlon bije rekordy wśród krajów europejskich. Zajął drugie miejsce pod względem liczby zamówień
Decathlon Marketplace to ekosystem, który umożliwia sportowym partnerom biznesowym Decathlon, dotarcie do szerokiego grona klientów. Wśród wszystkich europejskich krajów, w których działa sieć, w pierwszej połowie roku 2024, polski Decathlon Marketplace znalazł się na drugim miejscu pod względem liczby zamówień.