PORTA prowadzi kampanię „Uff! Dobry wybór na lata”. Nowe działania komunikacyjne są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki. Zwrot „Uff!” po raz kolejny symbolizuje ulgę, komfort i opiekę nad klientem, czyli wartości, które PORTA oferuje klientom podczas trudnego dla nich czasu remontu. W tym roku PORTA skupia się na podkreśleniu wysokiej jakości produktów, komunikacji profesjonalnych usług dodatkowych, wygody zakupu i pokazaniu ponadczasowego desingu. Dzięki temu zakup drzwi PORTA to wybór na lata.
Działania kampanijne rozpoczęły się na początku lipca br. i będą trwać do końca roku. W ramach kampanii PORTA przygotowała szeroko zakrojone działania wizerunkowe z influencerami, szereg promocji wspierających sprzedaż oraz specjalny konkurs dla partnerów biznesowych.
Zobacz również
Od początku lipca 2023 r. na stronie PORTA można dowiedzieć się o atrakcyjnych promocjach produktowych. Intensywnie promowany w digitalu i Punktach Sprzedaży PORTA pakiet pięciu unikatowych promocji produktowych i usługowych, to pierwszy z serii elementów kampanii „Uff! Dobry wybór na lata!”. Promocje obejmują: atrakcyjną niższą cenę modelu PORTA HIDE, bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata, klamkę za 1 grosz do wybranych kolekcji drzwi lakierowanych, drugie skrzydło tańsze o 50% na wybrane kolekcje drzwi PORTA oraz hity sprzedaży (kolekcję: PORTA VERTE PREMIUM Model E.5 i PORTA HIDE Model 1.1) dostępne od ręki. Szczegóły wszystkich promocji można sprawdzić na www.porta.com.pl/promocje.
W wizerunkowej części kampanii „Uff! Dobry wybór na lata” PORTA odwiedza swoich Klientów, aby w naturalny i ciepły sposób pokazać korzyści z posiadania produktów i usług PORTA. Klientów, w imieniu marki PORTA, odwiedzają popularni influencerzy, którzy podkreślają wartości marki – zaufanie, jakość, design, wygodę i bezpieczeństwo.
Do udziału w wizerunkowych spotach i sesji zdjęciowej marka zaprosiła Darka Stolarza – najpopularniejszego stolarza w Polsce, Marikę Jóźwiak – znaną z programów telewizyjnych architektkę wnętrz, Annę Nowak Ibisz – prezenterkę telewizyjną, aktorkę, ekspertkę od gadżetów i nowinek technologicznych ułatwiających codzienne życie, Ann Living – projektantkę wnętrz, autorkę jednego z największych w Polsce profili na Instagramie dotyczącego wystroju wnętrz, Ekskluzywnego Menela – jednego z najbardziej popularnych blogerów lifestylowych piszącego o męskim świecie oraz Michalinę Grzesiak – twórczynię bloga „Krystyno, nie denerwuj matki”, na którym stara się pokazywać kobietom, jak odpuścić oczekiwaniom i czerpać z życia pełnymi garściami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Komunikacja wizerunkowa marki PORTA ruszy w drugiej połowie sierpnia. Komunikaty PORTA będą szeroko promowane w digitalu, social mediach, na kanałach influencerów oraz w Punktach Sprzedaży PORTA.
Kampanie „Uff! Dobry wybór na lata” wspiera dodatkowo dedykowany partnerom biznesowym PORTA konkurs „Wybór na lata”. Więcej informacji na temat aktywacji oraz możliwość rejestracji dla zarządców i właścicieli Punktów Sprzedaży PORTA, znajduje się na stronie www.WyborNaLata.pl.
PORTA przygotowując działania komunikacyjne w 2023, nie zapomniała także o architektach i projektantach. Specjalnie dla tej grupy, marka we współpracy ze swoim teamem CX design stworzyła konkurs PORTA DESIGN AWARDS. Pula nagród w konkursie to aż 65 000 zł! Więcej informacji o samym konursie znajduje się na stronie www.otworzdesign.pl/konkurs.
Wszystkie aktualności i informacje dotyczące kampanii „Uff! Dobry wybór na lata” można śledzić na stronie www.porta.com.pl/promocje oraz w mediach społecznościowych marki.
Za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. Reżyserem spotów był Michał Korzewski, zdjęcia na potrzeby materiałów graficznych wykonała Ola Walków. Z kolei za kompleksowy proces przygotowania produkcji wraz z postprodukcją odpowiadał dom produkcyjny 9Production (Stor9_ Group). Odpowiedzialny był także za casting bohaterów wraz z ich lokacjami, a także za dobór twórców i ich koordynację. W ciągu 4 dni produkcyjnych, zrealizowanych zostało 5 materiałów wideo oraz sesja zdjęciowa.