Portal Spider’s Web nawiązał do zaostrzenia prawa aborcyjnego w swoim „eugenicznym przeglądzie ofert”

Portal Spider’s Web nawiązał do zaostrzenia prawa aborcyjnego w swoim „eugenicznym przeglądzie ofert”
Portal Spider’s Web opublikował artykuł, którego tytuł, a także adres url bezpośrednio nawiązywał do niedawnego orzeczenia TK mogącego zaostrzyć prawo aborcyjne. Na serwis internetowy spadła fala krytyki.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Zaledwie wczoraj pisaliśmy o influencerce znanej jako Fitbadurka, wokół której wybuchły niemałe kontrowersje w związku z pewnym jej postem – tuż po wydaniu przez Trybunał Konstytucyjny orzeczenia mogącego zaostrzyć dotychczas obowiązujące prawo aborcyjne, instagramerka opublikowała wpis, w którym nawiązała do decyzji TK, jednocześnie promując batony marki Olimp Sport Nutrition.

Jak się okazuje, nie ona jedyna postanowiła wykorzystać głośny temat w dość trywialny sposób. Polski portal technologiczny Spider’s Web w poniedziałek, 26 października br., opublikował bowiem artykuł o samochodach, o których „producenci wolą zapomnieć”. Tekst został zatytułowany „Eugeniczny przegląd ofert: samochody, które niestety się narodziły”. Jakby tego było mało, artykułowi towarzyszył niemniej kontrowersyjny adres url: /autoblog/poniedzialkowy-przeglad-ofert-aborcja-eugeniczna/.

zdjęcie: facebook.com/szymon.slowik

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oczywiście artykuł portalu Spider’s Web nie przeszedł bez echa – skrytykowali go zarówno internauci, jak i eksperci z branży, którzy wprost określili wykorzystanie przez serwis popularnego tematu w takim celu jako „nieetyczne” i „niesmaczne”.

Ostatecznie redakcja portalu zmieniła nazwę artykułu na „Poniedziałkowy przegląd ofert: o tych samochodach producenci wolą zapomnieć”. Adres url również uległ zmianie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na początku września br. na TikToku pojawił się makabryczny trend pod hasłem #holokaustchallenge. Makabryczny, bowiem w jego ramach internauci… udawali osoby zamordowane w obozie koncentracyjnym w Auschwitz.