Sieć Toys „R” Us mogła użyć Sorę do stworzenia wideo, dzięki uprzejmości partnera kreatywnego marki, agencji Native Foreign, która, jako jedna z nielicznych, miała możliwość skorzystania z narzędzia przed udostępnieniem go dla każdego. Dzięki wykorzystaniu AI, udało się wyprodukować krótki materiał w zaledwie kilka tygodni. Zanim jednak powstała całość, producenci wraz z przedstawicielami marki, skracali setki powtarzających się ujęć. Materiał wideo wymagał jedynie minimalnych poprawek efektów wizualnych. Dodano do niego oryginalną ścieżkę dźwiękową, która została skomponowana przez Aarona Marsha.
Film ma 66 sekund i przedstawia założyciela Toys „R” Us, Charlesa Lazarusa oraz żyrafę, która przychodziła do niego we śnie i stała się inspiracją do spełnienia marzenia o stworzeniu sklepu z zabawkami.
Zobacz również
Oficjalna premiera reklamy miała miejsce podczas festiwalu Cannes Lions 2024.
– Charles Lazarus był wizjonerem, który wyprzedził swoje czasy i chcieliśmy uhonorować jego dziedzictwo miejscem wykorzystującym najnowocześniejsze dostępne technologie. Nasza marka łączy w sobie innowację i emocjonalny urok Toys „R” Us, aby łączyć się z konsumentami w nieoczekiwany sposób. Naszym celem jest uchwycenie tego nostalgicznego uczucia i dostarczenie go w wyjątkowy sposób dzieciom w Toys „R” Us w każdym wieku. Współpraca z Native Foreign w celu przesuwania granic Sora OpenAI jest naprawdę ekscytująca. Marzenia są pełne magii i nieskończonych możliwości Toys „R” Us – powiedział Kim Miller Olko , globalny dyrektor ds. marketingu Toys „R” Us i prezes Toys „R” Us Studios.
Zdjęcie główne: toysrus.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS OpenAI przedstawia Sorę, czyli narzędzie generujące wideo na podstawie tekstu
Wykorzystanie sztucznej inteligencji wkracza na nowy poziom. OpenAI przedstawia nowe narzędzie o nazwie Sora, które daje możliwość wygenerowania klipu wideo na podstawie tekstu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing