Czym jest Preferred Marketing Developer?
Certyfikaty PMD mogą otrzymać deweloperzy, którzy spełnią warunki postawione przez Facebooka w co najmniej w jednym z 4 obszarów: Strony (Pages), Reklamy (Ads), Aplikacje (Apps) i Statystyki (Insights). Firmy te nie są bezpośrednio wspierane przez Facebooka, ale wykazały że posiadają ponadprzeciętne umiejętności jeśli chodzi o korzystanie z narzędzi, jakie udostępnia Facebook. Ponadto firmy, które posiadają odznakę PMD są okresowo badane i sprawdzane przez pracowników FB.
Dlaczego warto dołączyć do PMD?
PMD to ukłon w stronę marketerów, bo dzięki certyfikatowi klientom łatwiej jest znajdować doświadczonych wykonawców – mówi Dariusz Kowalski, Software Department Director w Hypermedia Isobar, firmie, która właśnie została przyjęta do grona firm uczestniczących Preferred Marketing Developer’’ w obszarze Aplikacji – Dzięki programowi mamy wsparcie w świadczeniu usług najwyższej jakości – w ramach PMD nasi pracownicy mają dostęp do zamkniętych grup służących wymianie wiedzy i doświadczeń oraz mają bezpośredni kontakt ze wsparciem technicznym Facebooka. To ważne w dzisiejszych czasach, kiedy dynamika zmian wyprzedza wykorzystywane technologie. Musimy szybko reagować i pozyskiwać informacje na bieżąco. Udział w programie pozwala nam pracować dla Klientów jeszcze efektywniej i zapewniać im rozwiązania, które są dostosowane do ich potrzeb, i często niestandardowe, a jednocześnie zawsze sprawdzone pod kątem technicznym. Dzięki temu Klienci otrzymują nie tylko solidny produkt, ale także bezpieczny, zgodnie ze standardami, jakie gwarantuje Facebook.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PMD to swoista baza deweloperów, którą można przeszukiwać pod kątem takich kryteriów jak kwalifikacje, skala świadczonych usług czy lokalizacja geograficzna. Wszystkie firmy uczestniczące w programie są wymienione na tej stronie. Obecnie w programie uczestniczą 302 firmy z całego świata, z czego tylko trzy z Polski – Hypermedia Isobar, SociAll oraz Cheesecat.com.
Jak dołączyć do PMD?
Uczestnictwo w programie Facebook Preffered Makreting Developer wiąże się z szeregiem obowiązków. Aby uzyskać certyfikat trzeba przejść kilkupoziomowy proces – mówi Dariusz Kowalski – Każde zgłoszenie jest osobno rozpatrywane, pod uwagę brane są m.in. doświadczenie i dotychczasowe projekty.
Listę wymagań, które trzeba spełnić, by otrzymać odznaki PMD, można znaleźć tutaj.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Formularz aplikacyjny znajduje się natomiast pod tym adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing