Producent drzwi PORTA wystartował z kampanią pod hasłem „Uff…”

By w końcu móc powiedzieć „Uff…" – PORTA rusza z nową kampanią, której towarzyszy spot reklamowy.
O autorze
1 min czytania 2022-05-06

W spocie pt. By w końcu móc powiedzieć „Uff…” poznajemy historię pary, która samodzielnie remontuje mieszkanie. Ich przygody to seria wpadek i niewypałów, które zwykle towarzyszą amatorom remontów. Wszystko zmienia się jednak, gdy przyjdzie czas na zamówienie i montaż drzwi PORTA. Jest to właśnie moment, w którym bohaterowie kończą remontowe zmagania i doświadczają efektu „Uff…”, czyli wytchnienia po zakończonych pracach.

Film jest już dostępny na YouTube PORTA. Ponadto przez kilka najbliższych tygodni będzie pojawiał się w formie kampanii płatnych. 

Spot to tylko jeden z elementów kampanii „Uff…” zaplanowanej na cały rok. Jej pierwszą odsłoną był konkurs „Remontowe historie”, który zakończył się kilka dni temu. Już wkrótce PORTA przedstawi także kolejne etapy swojej kampanii, a w niej wiele pouczających materiałów dla wszystkich amatorów remontów.

Za realizację i scenariusz filmu odpowiada agencja Dziadek do orzechów. Produkcją zajęło się studio filmowe OTO Film, a całość wyreżyserował Michał Korzewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj