Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie jury zapoznawało się z projektami oraz dokonywało wstępnej selekcji. Następnie 10 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 proc. zgłoszonych kampanii.
Listę nominacji znajdziesz pod linkiem.
Zobacz również
Szczegółowe informacje na temat prac znajdziesz tutaj.
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 9 września 2024 roku podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Obradom jury KTR 2024 przewodniczyli:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Marcin Sosiński, Dentsu Creative (kategoria Communication),
- Małgorzata Majcher, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy),
- Łukasz Szczybelski, Feeders Agency (kategoria Entertainment),
- Adam Chyliński, Tofu Studio (kategoria Design),
- Maciej Twardowski, Ogilvy (kategoria For Good),
- Aleksander Frydrych, 180heartbeats + JUNG v. MATT (kategoria Technology),
- Małgorzata Drozdowska, OK Human (kategoria Craft Audio/Video),
- Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia),
- Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja).
Organizatorami konkursu są SAR i KTR. Portal NowyMarketing został patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.