Przedstawiamy nominacje w Konkursie KTR 2024 [PATRONAT]

Przedstawiamy nominacje w Konkursie KTR 2024 [PATRONAT]
W tegorocznej edycji KTR ponad 100-osobowe jury oceniało 1234 zgłoszone prace. Komisja doceniła wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
O autorze
1 min czytania 2024-07-01

Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie jury zapoznawało się z projektami oraz dokonywało wstępnej selekcji. Następnie 10 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 proc. zgłoszonych kampanii.

Listę nominacji znajdziesz pod linkiem.

Szczegółowe informacje na temat prac znajdziesz tutaj.

Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 9 września 2024 roku podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obradom jury KTR 2024 przewodniczyli:

  • Marcin Sosiński, Dentsu Creative (kategoria Communication),
  • Małgorzata Majcher, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy),
  • Łukasz Szczybelski, Feeders Agency (kategoria Entertainment),
  • Adam Chyliński, Tofu Studio (kategoria Design),
  • Maciej Twardowski, Ogilvy (kategoria For Good),
  • Aleksander Frydrych, 180heartbeats + JUNG v. MATT (kategoria Technology),
  • Małgorzata Drozdowska, OK Human (kategoria Craft Audio/Video),
  • Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia),
  • Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja).

Organizatorami konkursu są SAR i KTR. Portal NowyMarketing został patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się