Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt® (ASPCA®) oraz agencja
Laughlin Constable, pokazały na dużym billboardzie wdzięczność psów za pomoc w uratowaniu im życia.
Reklama OOH przedstawia uratowanego szczeniaka, który dziękuje w najlepszy znany mu sposób, czyli za pośrednictwem psiego mokrego całusa. 15-sekundowy film to bardzo bliskie ujęcie uratowanego psa, wyrażającego wdzięczność tym, którzy mu pomagają, również poprzez wspieranie ASPCA.
Zobacz również
Reklama została zaprojektowana w celu zachęcenia do przekazywania darowizn online dla ASPCA, szczególnie w sezonie świątecznym.
Wideo jest wyświetlane na tablicy NASDAQ na Times Square. Jest emitowana cztery razy na godzinę na tablicy Times Square. Szacuje się, że w ciągu siedmiu dni pojawi się ponad 6 mln wyświetleń. Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Właściwy pomysł we właściwym miejscu z szybką realizacją i wysokiej jakości produkcją to coś, z czego jesteśmy dumni, dostarczamy naszym klientom dzień w dzień, a ta kampania jest świetnym przykładem naszej pracy. Jesteśmy bardzo dumni, że wspieramy ASPCA i ich wpływ na zwierzęta w całym kraju – powiedział Anthony Romano, CEO Laughlin Constable.
– Okres świąteczny to kluczowy czas dla naszej organizacji, aby zaangażować miłośników zwierząt i kontynuować nasze wysiłki, by pomóc setkom tysięcy zwierząt każdego roku. Dla każdego miłośnika zwierząt film o liżącym psie trafia w samo sedno tego, co robimy i dlaczego jest to tak ważne, a moment jest idealny, aby przypomnieć ludziom, że w całym kraju są zwierzęta, czekające na kochający dom w okresie świątecznym – powiedział Luke Franklin, wiceprezes ds. członkostwa ASPCA.
– Naprawdę chcieliśmy zrobić coś, co byłoby trochę zaskakujące i wywołałoby uśmiech na twarzach ludzi. Pokazanie psiego lizania na Times Square wydawało się czymś, co przyniosłoby ludziom trochę radości i zainspirowałoby ich do pomagania zwierzętom w potrzebie – powiedział Pat Laughlin, dyrektor kreatywny w Laughlin Constable.