Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz magazynu podróżniczego. W nowoczesny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując wyselekcjonowane oferty blisko z 1000 hoteli i pensjonatów.
Współpraca Travelist i Publiconu rozpoczęła się wraz z początkiem marca, choć przygotowania do niej trwały już od lutego. Efektem wspólnych działań jest realizowana obecnie kampania #HotelowePokusy, która ma zachęcić Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zakres zadań agencji obejmie ponadto działania PR, kontakt z mediami, influencer marketing, copywriting, obsługę wydarzeń i biura prasowego oraz doradztwo strategiczne. Za obsługę po stronie Publiconu odpowiadać będzie Edyta Bieda (Senior PR Manager), Adrian Pokrywka (PR Executive) oraz Barbara Szydłowska (PR Executive) wraz z zespołem graficznym.