„PUK PUK! Cho na Ż” – Żywiec zachęca, by cieszyć się życiem w gronie bliskich

O autorze
1 min czytania 2023-03-31

Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji, dlatego Żywiec zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.

 

Podczas pandemii straciliśmy wiele okazji do wspólnego cieszenia się życiem. Czas lockdownu unaocznił nam jednak wagę bliskich relacji oraz to, że potrzebujemy innych ludzi. Zwłaszcza, że aż 34% z nas przyznaje, że za rzadko ma szansę szczerze z kimś porozmawiać, a 30% skarży się na zbyt monotonne życie*. To dlatego Żywiec znów chce dawać okazje do celebrowania każdego dnia – wszystko w gronie bliskich i znajomych.

Żywiec o cieszeniu się życiem w gronie przyjaciół

W ramach nowej platformy Cho na Ż marka Żywiec zachęca Polaków do spędzania czasu razem z przyjaciółmi i znajomymi. To właśnie wspólne spotkania sprawiają, że nie jesteśmy zamknięci sami w czterech ścianach i żyje nam się po prostu przyjemnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W Żywcu tworzymy kulturę cieszenia się życiem, tu i teraz – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca. – Widzimy, że Polakom brakuje czasu ze znajomymi, stąd pomysł na platformę Cho na Ż oraz zaproszenie do bycia razem – dodaje Owczarska.

Pierwszy z tegorocznych spotów będzie emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania pojawi się także na nośnikach outdoor, w mediach społecznościowych i na kanałach popularnych influencerów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niezwykły mural z zaproszeniem dla bliskich

Elementem kampanii jest także interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób. Wystarczy wejść na stronę www.pukpukchona.pl i wysłać krótką wiadomość wybranej osobie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio Heaven. Producentem i kompozytorem utworu jest Duit.

* Dane Grupy Żywiec SA za IQS