Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji, dlatego Żywiec zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.
Podczas pandemii straciliśmy wiele okazji do wspólnego cieszenia się życiem. Czas lockdownu unaocznił nam jednak wagę bliskich relacji oraz to, że potrzebujemy innych ludzi. Zwłaszcza, że aż 34% z nas przyznaje, że za rzadko ma szansę szczerze z kimś porozmawiać, a 30% skarży się na zbyt monotonne życie*. To dlatego Żywiec znów chce dawać okazje do celebrowania każdego dnia – wszystko w gronie bliskich i znajomych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Żywiec o cieszeniu się życiem w gronie przyjaciół
W ramach nowej platformy Cho na Ż marka Żywiec zachęca Polaków do spędzania czasu razem z przyjaciółmi i znajomymi. To właśnie wspólne spotkania sprawiają, że nie jesteśmy zamknięci sami w czterech ścianach i żyje nam się po prostu przyjemnej.
– W Żywcu tworzymy kulturę cieszenia się życiem, tu i teraz – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca. – Widzimy, że Polakom brakuje czasu ze znajomymi, stąd pomysł na platformę Cho na Ż oraz zaproszenie do bycia razem – dodaje Owczarska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwszy z tegorocznych spotów będzie emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania pojawi się także na nośnikach outdoor, w mediach społecznościowych i na kanałach popularnych influencerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niezwykły mural z zaproszeniem dla bliskich
Elementem kampanii jest także interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób. Wystarczy wejść na stronę www.pukpukchona.pl i wysłać krótką wiadomość wybranej osobie.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio Heaven. Producentem i kompozytorem utworu jest Duit.