PUMA T7 Track Jacket to jeden z najbardziej ikonicznych produktów marki. Przez lata powstawały jego rozmaite odsłony, a w samym 2023 roku mogliśmy ujrzeć kilka różnych wariantów T7. Ten, który zaprezentowany został na łamach współpracy PUMA x RELAB niesie jednak za sobą wyjątkową historię. Połączenie ze sobą dwóch światów, w którym to jeden prezentuje i oddaje hołd dziedzictwu sportowej marki, z drugim, który doskonale rozumie i zaspokaja oczekiwania najmłodszych generacji.
– Główną ideą projektu było nadanie kultowej sylwetce PUMA T7 naszego DNA. Wykorzystaliśmy materiały z naszych szwalni i magazynów, nadając im drugie życie. Połączyliśmy tworzywa używane przy naszych najbardziej rozchwytywanych produktach, pieczętując je ogromną charakterystyczną dla brandu tkaniną chenille, z logotypem PUMA na plecach. Kolaboracja z globalną marką była dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą na wypłynięcie na szerokie wody oraz wielką dawką energii do dalszego działania i pielęgnowania kultury streetwear’u – mówi Piotr Nowak, jeden z założycieli marki RELAB.
Zobacz również
Sportowy gigant, jakim jest PUMA, za sprawą tego projektu doskonale odzwierciedla jak przez ostatnie 75 lat marka rozwijała się na rynku. Uwydatnienie jak ikoniczny produkt, znajduje nowe zastosowania w teraźniejszości i dociera do następnych generacji, wędrując z pokolenia na pokolenie. Premiera projektu została przedstawiona w kreatywny sposób podczas tegorocznego Clout Festivalu na stadionie Legii Warszawa. Sylwetki zostały wyeksponowane w ogromnym ponad dwumetrowym pudle na buty, odwzorowanym jeden do jednego z projektu oryginalnego pudełka na buty PUMA.
Na projekt składa się komplet złożony z kurtki i spodni dresowych, w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i zielonym. W ramach współpracy powstało kilkadziesiąt unikatowych egzemplarzy, które nie będą dostępne w ogólnej sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Formuła 1 i PUMA na wspólnym torze
Sportowa marka PUMA podpisała umowę z Formułą 1, na mocy której stała się oficjalnym dostawcą podczas wyścigów. Od 2024 roku na wszystkich torach F1 ujrzymy najnowsze projekty odzieży, obuwia i akcesoriów, dedykowane dla wszystkich pracowników oraz kibiców najbardziej prestiżowych wyścigów sportów motorowych na świecie.
PS 2 Wspólna kolekcja Zakładów Ceramicznych Bolesławiec i Reserved
ZC Bolesławiec podjęły współpracę z popularną marką odzieżową z Grupy LPP. Marce Reserved zależało, by zachować charakterystyczną estetykę Bolesławca, serwując ją jednak w odświeżonej formie, która usatysfakcjonuje nie tylko grono wielbicieli polskiej ceramiki, lecz także fanów mody.