Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Raising a Sugar Baby Is Absurd”: Kristen Bell w humorystycznym spocie na temat nadmiernego spożycia cukru przez dzieci

„Raising a Sugar Baby Is Absurd”: Kristen Bell w humorystycznym spocie na temat nadmiernego spożycia cukru przez dzieci
53-funtowy worek cukru, który wybiera się na randkę? A może uczy się jeździć na rowerze? W reklamie marki PLEZi pt. „Raising a Sugar Baby Is Absurd” aktorka Kristen Bell mówi o nadmiernym spożyciu substancji słodzących przez dzieci w USA.
O autorze
1 min czytania 2024-06-17

PLEZi Nutrition, firma produkująca żywność i napoje, której współzałożycielką jest m.in. Michelle Obama, rozpoczęła współpracę z aktorką znaną m.in. z filmów pt. „Pewnego razu w Rzymie” i „Burleska” – Kristen Bell. Akcja zatytułowana „Raising a Sugar Baby Is Absurd” ma na celu pokazanie, jak duże ilości cukru spożywają co roku amerykańskie dzieci.

Autorzy kampanii postanowili nagłośnić wspomniany problem w zabawny, a jednocześnie wyjątkowo bezpośredni sposób. Zamiast maluchów, w klipie wideo wystąpił więc… worek cukru, który Kristen Bell uczy jeździć na rowerze czy wspiera podczas meczu piłki nożnej.

„Raising a Sugar Baby Is Absurd” to nie tylko sposób na promocję owocowych napojów PLEZi, ale przede wszystkim metoda na głośne powiedzie o tym, jak ważne jest dla najmłodszych zdrowe odżywianie. Jako aktorka i mama dwójki dzieci, Bell każdego dnia staje przed wyzwaniem polegającym na wpleceniu w ich dietę owoców i warzyw, i ograniczenie cukru. Z podobnymi trudnościami borykają się miliony rodziców na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz

Jak powinien wyglądać dziś influencer marketing? Bohaterami naszego cyklu są osoby działające w mediach społecznościowych, które wykorzystują swoje kanały do dzielenia się specjalistyczną wiedzą i umiejętnościami w rozmaitych obszarach. Tak właśnie działa Paulina Ihnatowicz, która swojej społeczności opowiada m.in. o zdrowym odżywianiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Zdrowe odżywianie oczami Polaków [RAPORT INQUIRY]

Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Wiemy, że dobre nawyki żywieniowe to przede wszystkim większa szansa na zachowanie zdrowia.