TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Raising a Sugar Baby Is Absurd”: Kristen Bell w humorystycznym spocie na temat nadmiernego spożycia cukru przez dzieci

„Raising a Sugar Baby Is Absurd”: Kristen Bell w humorystycznym spocie na temat nadmiernego spożycia cukru przez dzieci
53-funtowy worek cukru, który wybiera się na randkę? A może uczy się jeździć na rowerze? W reklamie marki PLEZi pt. „Raising a Sugar Baby Is Absurd” aktorka Kristen Bell mówi o nadmiernym spożyciu substancji słodzących przez dzieci w USA.
O autorze
1 min czytania 2024-06-17

PLEZi Nutrition, firma produkująca żywność i napoje, której współzałożycielką jest m.in. Michelle Obama, rozpoczęła współpracę z aktorką znaną m.in. z filmów pt. „Pewnego razu w Rzymie” i „Burleska” – Kristen Bell. Akcja zatytułowana „Raising a Sugar Baby Is Absurd” ma na celu pokazanie, jak duże ilości cukru spożywają co roku amerykańskie dzieci.

Autorzy kampanii postanowili nagłośnić wspomniany problem w zabawny, a jednocześnie wyjątkowo bezpośredni sposób. Zamiast maluchów, w klipie wideo wystąpił więc… worek cukru, który Kristen Bell uczy jeździć na rowerze czy wspiera podczas meczu piłki nożnej.

„Raising a Sugar Baby Is Absurd” to nie tylko sposób na promocję owocowych napojów PLEZi, ale przede wszystkim metoda na głośne powiedzie o tym, jak ważne jest dla najmłodszych zdrowe odżywianie. Jako aktorka i mama dwójki dzieci, Bell każdego dnia staje przed wyzwaniem polegającym na wpleceniu w ich dietę owoców i warzyw, i ograniczenie cukru. Z podobnymi trudnościami borykają się miliony rodziców na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz

Jak powinien wyglądać dziś influencer marketing? Bohaterami naszego cyklu są osoby działające w mediach społecznościowych, które wykorzystują swoje kanały do dzielenia się specjalistyczną wiedzą i umiejętnościami w rozmaitych obszarach. Tak właśnie działa Paulina Ihnatowicz, która swojej społeczności opowiada m.in. o zdrowym odżywianiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Zdrowe odżywianie oczami Polaków [RAPORT INQUIRY]

Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Wiemy, że dobre nawyki żywieniowe to przede wszystkim większa szansa na zachowanie zdrowia.