Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie DIMAQ UNI

IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie po raz jedenasty organizują DIMAQ UNI – konkurs na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego. W tej edycji padł rekord – zgłoszono aż 34 prace.
O autorze
3 min czytania 2022-08-31

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Z listy zgłoszonych prac (10 licencjackich, 16 magisterskich i 8 podyplomowych) jury konkursu wyłoni 15 najlepszych, które przejdą do kolejnego etapu DIMAQ UNI.

Lista zakwalifikowanych prac:

Kategoria: PRACE LICENCJACKIE:

  • Analiza trendów i preferencji zakupowych w sektorze e-commerce. 
    Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Rynek produktów premium i produktów luksusowych. Przykład męskiego segmentu odzieżowego oraz perfumeryjnego.
    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Stereotypizacja przekazów reklamowych w telewizji i social mediach – na przykładzie polskich kanałów telewizyjnych oraz platformy Instagram.           
    Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Automatyzacja marketingu jako narzędzie do analizy potrzeb klientów.            
    Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie
  • TikTok jako narzędzie promowania produktów handmade.     
    Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Komunikacja między idolem a fanami muzyki pop na przykładzie profilów Kasi Moś w mediach społecznościowych.     
    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Wykorzystanie User Experience design w marketingu doświadczeń.
    Uniwersytet Szczeciński
  • Wpływ mediów społecznościowych na decyzję zakupu ubrań przez pokolenie Z.           
    Szkoła Główna Handlowa
  • Czynniki warunkujące konsumpcjonizm w ekonomicznych, społecznych i ekologicznych aspektach życia konsumentów.               
    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu 
  • Zachowania polskich konsumentów na rynku e-commerce w świetle założeń ekonomii behawioralnej.
    Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Kategoria: PRACE MAGISTERSKIE

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Rola treści w pozycjonowaniu stron internetowych.   
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Zakupy badawcze e-konsumentów na rynku odzieży używanej w Polsce.         
    Akademia Leona Koźmińskiego
  • Promocja literatury współczesnej i wydarzeń literackich w mediach społecznościowych.
    Uniwersytet Warszawski
  • Wpływ social mediów na zachowania impulsywne w internecie.         
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Handel elektroniczny – tempo i kierunki rozwoju w warunkach pandemii COVID-19.
    Uniwersytet Opolski
  • Przez minutę w lewo. Koncepcja żużlowej telewizji klubowej w perspektywie potrzeb potencjalnych odbiorców.       
    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Real-time marketing – komunikacja marek w czasie pandemii (wybrane przykłady z okresu marzec 2020-marzec 2022). 
    Uniwersytet Łódzki
  • Reklama programmatic jako alternatywna forma dla reklam tradycyjnych (direct).     
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Performance marketing i jego skuteczność w Polsce.   
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Wpływ nowoczesnych narzędzi i metod komunikacji na pracę zespołu projektowego.
    Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
  • Perspektywa marketingowa zarządzania stronami internetowymi – zasady, uwarunkowania i kierunki rozwoju.           
    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Budowanie zaangażowania konsumentów w serwisach społecznościowych na przykładzie marek produktów spożywczych.   
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Reklama programatyczna w Internecie na przykładzie kampanii sklepu sportowego.
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Marketing internetowy w zarządzaniu przedsiębiorstwemprzy uwzględnieniu danych i dostępnych narzędzi technologii informacyjnej.
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Aktywność konsumentów w sieci w czasie pandemii.  
    Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
  • Wybrane atrybuty marki luksusowej oraz ich praktyczna adaptacja do pandemicznych okoliczności na przykładzie marki luksusowych perfum – By Kilian.     
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Kategoria: PRACE PODYPLOMOWE

  • Wykorzystanie trendu konsumenckiego LOHAS w komunikacji marketingowej sklepów internetowych oferujących sprzedaż w modelu subskrypcji.   
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem mechanizmów dynamicznie optymalizowanych kreacji.
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • YouTube jako efektywne narzędzie do komunikacji w branży Health&Beauty.
    Akademia Leona Koźmińskiego
  • Wykorzystanie nowych technologii w sprzedaży dóbr luksusowych.     
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Wykorzystanie marketingu internetowego  i narzędzi cyfrowych w docieraniu  oraz promocji produktów leczniczych do pracowników ochrony zdrowia.
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej wybranych księgarń internetowych.
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Marketing w metaverse – potencjał i tendencje rozwojowe.   
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Charakterystyka funkcjonowania kanałów marketingu internetowego marki U2 w kontekście globalnego rynku muzyki rozrywkowej.     
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Prace w I etapie Konkursu oceniane będą przez 51 ekspertów rynkowych, posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Harmonogram konkursu

  • do 16.09.2022 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 19.09.2022 – 30.09.2022 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 05.10.2022 – ogłoszenie wyników

Nagrodami w konkursie są:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • podyplomowe studia Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
  • uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
  • uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.

Ponadto uczestnicy, których prace podyplomowe, magisterskie, licencjackie i inżynierskie zostaną wyróżnione w Konkursie otrzymają możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu.

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl.
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional.
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa. Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs.