TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Robert Sieńko (3m Projekt): ¾ męskich bokserek kupują kobiety. Tak działa shopper marketing (podcast)

Robert Sieńko (3m Projekt): ¾ męskich bokserek kupują kobiety. Tak działa shopper marketing (podcast)
Robert Sieńko to prawdziwy ekspert od trade i shopper marketingu, który w tej branży działa od prawie dwóch dekad. Choć trade i shopper marketing są niedoceniane przez agencje interaktywne – to jednak dzięki nim konsumenci podejmują swoje decyzje zakupowe.
O autorze
1 min czytania 2022-02-11

Robert Sieńko od prawie 20 lat działa w agencji 3m Projekt, która zajmuje się m.in. trade i shopper marketingiem – dwiema bardzo ważnymi gałęziami promocji i sprzedaży. To dzięki pomysłowemu przygotowywaniu stoisk w sklepach, ich odpowiedniemu obrandowani itd. podejmujemy swoje decyzje zakupowe.

Trade marketing znacząco się jednak zmienia. Próg wejścia w ten świat dla młodych osób jest znacznie wyższy niż w przypadku chociażby social media marketingu. Dodatkowo trade marketing coraz częściej zaczyna wykorzystywać zdobycze technologiczne, aby np… rozpylać zapach świeżych truskawek na stoiskach z owocami. 

– Trade marketing jest częścią marketingu mix. W handlu detalicznym offline – bo tego dotyczy trade marketing – obsługuje ostatni etap podróży towaru z fabryki producenta do koszyka klienta. Te działania to ostatni moment, dzięki któremu producenci za pomocą swojej strategii marketingowej mogą sprawić, że to ich produkt – a nie konkurencji – znajdzie się w koszyku klienta – mówi Robert Sieńko z 3m Projekt.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Robert opowiada o trade i shopper marketingu, czym różni się shopper od konsumenta i co wspólnego z tym mają psy oraz karma, dlaczego to kobiety są głównymi shopperkami wielu męskich produktów, a także jakie wyzwania stawia przed trade marketingiem automatyzacja sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: