Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które rozumieją potrzebę budowy swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
Podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Zgłoszenia przyjmować będziemy w 10 kategoriach: kampania employer branding, kampania employer branding dla milenialsów, inicjatywa „out of the box”, niskobudżetowa inicjatywa employer branding, proces rekrutacyjny, innowacja w rekrutacji – candidate interaction, program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program), inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników, program zarządzania talentami oraz HR Tech.
Zobacz również
Doceniamy najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów. W pierwszej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych, dlatego case studies laureatów publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu”.
Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy do 1 października. Laureatów poznamy w listopadzie.
Więcej informacji dostępnych jest na silaprzyciagania.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing