Rusza druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-07-10

Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które rozumieją potrzebę budowy swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Zgłoszenia przyjmować będziemy w 10 kategoriach: kampania employer branding, kampania employer branding dla milenialsów, inicjatywa „out of the box”, niskobudżetowa inicjatywa employer branding, proces rekrutacyjny, innowacja w rekrutacji – candidate interaction, program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program), inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników, program zarządzania talentami oraz HR Tech.

Doceniamy najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów. W pierwszej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych, dlatego case studies laureatów publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu”.

Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy do 1 października. Laureatów poznamy w listopadzie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji dostępnych jest na silaprzyciagania.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się