YouTube Gaming umożliwia wyszukiwanie treści już udostępnionej na YouTube (została ona tutaj skatalogowana), jak i trwającego właśnie streamingu live, a także kanałów graczy. Wyszukiwanie konkretnej gry znacznie ułatwia dobry system podpowiedzi.
Użytkownik ma możliwość łatwego i szybkiego stworzenia streamingu live (do 60 klatek na sekundę), a następnie udostępnienia go w formie skatalogowanego już wideo.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ponad 25 tys. gier ma swoje strony, na których znajdziemy filmy i streamingi live oraz krótkie opisy. Część gier ma również dedykowane kanały, zwierające materiały im poświęcone, a także linki do np. pełnych ich opisów, fanpage’y w mediach społecznościowych czy oficjalnych stron internetowych.
Serwis dostępny jest zarówno na przeglądarkach desktopowych jak i w formie aplikacji na Android i iOS.
Kanały prowadzone przez znanych gamerów, jak ReZigiusz, Stuu Games, Izak czy ROJOV13 są jednymi z najpopularniejszych na YouTube. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej marek czy organizacji, a nawet ostatnio MEN, współpracuje z nimi w celu promocji.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wojciech Samborski
Editor, NowyMarketing