Organizacja zajmująca się przestrzeganiem praw zwierząt, RSPCA, nawiązała współpracę z reżyserem londyńskiego studia produkcyjnego Blinkink, Jackiem Brownem. Tak powstała 30-sekundowa, klasyczna animacja opowiadająca historię psa Hanka. Zwierzak został uratowany przez przedstawicieli RSPCA przed samotnością, bezdomnością i przemocą, której ten doświadczył z rąk człowieka.
Twórcy filmu inspirowali się klasycznymi animacjami Disneya i właśnie w ten sposób chcieliby skłonić darczyńców do przekazywania darowizn na rzecz fundacji. Jak wynika z danych Wilberforce z 2023 r., RSPCA otrzymuje raport o znęcaniu się nad zwierzętami co pięć minut.
Zobacz również
-
„The Festival Where You Can”: na festiwalu w Cannes francuska kampania demaskuje obecność papierosów w filmach
-
RocketJobs.pl pyta: Czy nadajesz się do pracy w januszexie? Rozwiąż quiz dla fanów „Edukacji XD” i sprawdź
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem

Jack Brown przyznał, że w erze zdominowanej przez sztuczną inteligencję stworzenie czegoś ręcznie rysowanego było prawdziwą przyjemnością. „Trzymajcie się realizmu!” – zaapelował i dodał:
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
– Moim celem było stworzenie czegoś, co sprawiałoby wrażenie, jakby było wyjęte prosto z tradycyjnie animowanego filmu. Podobnie jak w przypadku klasycznych filmów starej szkoły, chciałem zabrać widza na emocjonalny rollercoaster. Zawsze trudno jest przekazać jakiekolwiek emocje w czymś trwającym zaledwie 30 sekund, ale mam nadzieję, że wystarczy kilka sekund oglądania wielkich, smutnych oczu Hanksa, aby każdy widz się załamał (w dobrym tego słowa znaczeniu) – dodał Brown.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Zakazana reklama brytyjskiego supermarketu „Rang-tan” robi furorę w internecie – ma już ponad 4 mln wyświetleń na YouTubie
Reklama sieci Iceland „Rang-tan”, przedstawiająca skutki wycinania lasów palmowych, została zakazana w telewizji. Marka więc postanowiła zamieścić spot na YouTubie. Teraz ma on ponad 4 mln wyświetleń.