W ramach platformy komunikacyjnej #ShareTheLoad, P&G przygotował spot na indyjski rynek, który pokazuje, jak ważne, by w obowiązkach domowych uczestniczyły dwie osoby – zarówno mąż, jak i żona.
Niestety czasami mężczyźni nie wiedzą, jak zabrać się za proste obowiązki domowe, z prostej przyczyny – w młodości to mamy wyręczały ich w praniu ubrań czy sprzątaniu własnych pokoi.
Zobacz również
W spocie P&G przedstawiona została sytuacja, w której to matka sprząta po swoim synu i jednocześnie rozmawia przez telefon ze swoją córką. Ta oznajmia jej, że musiała zrezygnować ze swojej pracy, bo jej mąż nie potrafi wykonać prostych obowiązków domowych. Wówczas matka dochodzi do wniosku, że przecież ona też wychowuje swojego syna na takiego mężczyznę, który w przyszłości nie będzie pomagał swojej żonie w sprzątaniu czy praniu.
Spot kończy się pytaniem „Czy uczymy naszych synów tego, czego nauczyliśmy nasze córki?”. Tym samym marka zachęca matki, by wpajały swoim synom nawyk uczestnictwa w obowiązkach domowych, by w przyszłości byli oni w taki sam sposób zaangażowani we własne gospodarstwo domowe, jak ich żony.
W 2016 roku marka Whirlpool przeprowadziła badania, które wykazały, że wiele dzieci rezygnuje z zajęć w szkole z powodu braku czystych ubrań. Marka szybko zareagowała i wymyśliła sposób, jak zmniejszyć ten odsetek. W 2018 roku marka postanowiła inaczej dotrzeć do rodziców i ich dzieci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„Miłość ponad uprzedzenia” to kolejna odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” stworzona przez P&G. Na prawie 100 dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, światowy partner olimpijski pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.