Celem Słodkiego Usprawiedliwienia jest promowanie wspólnych chwil i budowanie silniejszych więzi między pracownikami, pracowniczkami i ich bliskimi. Akcja polega na tworzeniu przez dzieci usprawiedliwień w formie listów do Firmowego Mikołaja. Słodka korespondencja umożliwia ich rodzicom skorzystanie z dodatkowego czasu wolnego od pracy na wspólne aktywności rodzinne.
Zobacz również
Inicjatywa jest odpowiedzią na rosnący problem samotności wśród młodych ludzi oraz presję związaną z zachowaniem równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród rodziców. Wedel zachęca inne firmy i organizacje do popularyzacji Słodkiego Usprawiedliwienia i tym samym wspierania pracowników w budowaniu relacji rodzinnych i społecznych.
– Jesteśmy dumni, że akcja „Słodkie Usprawiedliwienie” ma już drugą, tym razem świąteczną odsłonę. Nasza inicjatywa nie tylko promuje wartości rodzinne i zacieśnianie więzi z najbliższymi, ale również ma przypominać o potrzebie zachowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Serdecznie zachęcam wszystkie firmy do włączenia się w akcję! Szefowie i Szefowe stają się w tym czasie Firmowymi Mikołaj(k)ami, którzy mogą wręczyć swoim pracownikom i pracowniczkom coś, czego ten tradycyjny Mikołaj nie jest w stanie – dodatkowe chwile na budowanie wspomnień z dziećmi. Wierzymy, że w ten sposób dotrzemy z tym ważnym przekazem do osób decyzyjnych w firmach, zachęcimy dorosłych do większej uważności i spędzania jakościowego czasu z najbliższymi, a dzieciom podarujemy piękne chwile. Dzięki wspólnym wysiłkom możemy uczynić ten świat odrobinę lepszym miejscem – z przyjemnością – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel.
Więcej informacji o akcji na stronie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing