Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Slow Space by PUMA zawita do Gdańska. Powstanie przestrzeń well-being

Slow Space by PUMA zawita do Gdańska. Powstanie przestrzeń well-being
Slow Space by PUMA sprawi, że w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej od 6 maja do 2 czerwca br. będzie można holistycznie zadbać o zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi oraz psychoterapeutkami.
O autorze
1 min czytania 2024-04-26

Dotychczas inicjatywa Slow Space by PUMA odwiedziła już Warszawę, Kraków i Wrocław. Teraz przyszedł czas na Trójmiasto, a dokładnie – Gdańsk. W ramach wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. z zakresu psychologii, biologii, designu, pielęgnacji ciała, pilatesu czy jogi. Treningi poprowadzą:

  • Aleksandra Kwiatkowska, Felicja Flicińska i Magdalena Janik (joga),
  • Agnieszka Sobisz (neuro-joga),
  • Kornelia Samanta i Karolina Libelt (pilates).

Na czele wydarzenia od początku stoi Aleksandra Kwiatkowska, założycielka platformy Slow Living Poland i pomysłodawczyni Slow Space by PUMA.

Poza zajęciami ruchowymi, w ramach Slow Space by PUMA odbędą się również różnorodne warsztaty, podczas których będzie można spotkać się i porozmawiać z Martą Niedźwiecką, dr Joanną Jurgą, dr Joanną Wojsiat oraz Aleksandrą Knaflewską.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział za symboliczne 20 zł

Aby wziąć udział w projekcie, należy zapisać się na stronie internetowej www.slowspacebypuma.com, a następnie dokonać symbolicznej wpłaty w wysokości 20 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Start zapisów: 25 kwietnia 2024 r. i warto się spieszyć, bo liczba miejsc jest ograniczona. Cały dochód zostanie przekazany na Fundację „FOSA”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Slow Space jest jednym z projektów wspieranych przez markę PUMA, która od lat wspiera inicjatywy młodych, rozwijających się ludzi na całym świecie, kształtując i budując w nich pewność siebie oraz zachęcając do podejmowania kolejnych kroków w drodze po swoją lepszą przyszłość.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Sara James i Jann w kampanii PUMA Palermo

PUMA przedstawia kampanię promując najnowszy drop modelu Palermo. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki: Sara James oraz Jann, którzy przenoszą widzów na ulice słonecznej Sycylii.

PS2 Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY

Zbliża się Światowy Dzień Ziemi. Z tej okazji marki FENTY oraz PUMA prezentują premierę sneakersów Creeper Phatty Earth Tone Kultowe. Kolekcji towarzyszy kampania promocyjna, w ramach której powstały oryginalne zdjęcia bliskie naturze oraz sztuce kamuflażu.