W spokojny dzień matka kilkuletniej dziewczynki zostaje uprowadzona z domu przez uzbrojonych napastników. Wraz z innymi mieszkańcami swojego miasta trafia w odosobnione miejsce otoczona żołnierzami mówiącymi po rosyjsku…
– Możemy mieć silną Unię Europejską, która skuteczną polityką w zarodku zdusi ryzyko zbrojnej inwazji. Agresywna Rosja, cyberataki na infrastrukturę krytyczną, szerząca się dezinformacja i fake newsy, które mają polaryzować europejskie społeczeństwo – te zagrożenia dotykają nas już dzisiaj. Żaden kraj nie jest w stanie sam stawić im czoła. Dlatego właśnie teraz potrzebujemy silnej i zjednoczonej Europy. Naszym spotem ostrzegamy, co może się stać, jeśli odpuścimy sobie odpowiedzialność za przyszłość Polski i Europy, nie głosując 9 czerwca w wyborach do europarlamentu – mówi Karolina Skowron-Baka, dyrektorka zarządzająca i prezeska zarządu Akcji Demokracja.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Premiera spotu odbyła się w niedzielę 26 maja 2024 roku o godzinie 12:00 w kinie Luna w Warszawie. Za realizację klipu odpowiada agencja kreatywna 2012.
Zdjęcia: mat. pras.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing