Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”

Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
Firma Durex uruchomiła kampanię „Poczuj Dobre Wibracje" w ramach której powstał Seksplorownik. To dostępna na platformie Spotify, stworzona we współpracy z seksuolożką i terapeutką par playlista wypełniona treściami zachęcającymi do zastanowienia się nad własnymi potrzebami seksualnymi.
O autorze
1 min czytania 2024-05-08

97% Polaków jest przekonanych, że doznania seksualne mają bardzo pozytywny wpływ na zdrowie
i samopoczucie1. Właśnie dlatego Durex proponuje portfolio sześciu nowoczesnych urządzeń. W naszym kraju jest coraz większa otwartość i przełamywanie tematów tabu, jakim są seks, masturbacja czy korzystanie z gadżetów erotycznych. W dużej mierze ma na to wpływ szerzenie informacji dotyczącej pozytywnego oddziaływania, jaki mają na nasze zdrowie, przy jednoczesnym normalizowaniu tematów związanych z seksualnością.

Seksplorownik pomaga odkrywać siebie

Durex ma w swoim DNA wpisaną pomoc ludziom w dążeniu do bezpiecznego i satysfakcjonującego życia seksualnego. Działania marki mają wspomóc konsumentów w poznawaniu i poszerzaniu wiedzy z zakresu bezpiecznego seksu, a także mają za zadanie edukowanie na tematy związane z poznawaniem swoich upodobań, czy eksploracją własnego ciała.

Najnowsza linia gadżetów intymnych Durex Play będzie szeroko wspierana w kampanii digitalowej, u partnerów biznesowych i we współpracach influencerskich. Ważnym elementem wsparcia jest to, że marka Durex wraz z seksuolożką i terapeutką par Agatą Stola, stworzyła Seksplorownik, który dzięki sensualnym dźwiękom specjalnie stworzonej muzyce oraz odpowiednim treściom umożliwiającym seksplorację i zastanowienie się nad własnymi potrzebami, ma ułatwić lepsze poznanie siebie, swojego ciała i odkrycie tego, co stwarza nam największą przyjemność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seksplorownik jest już dostępny na Spotify!

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

1Raport Reckitt „Rozwój kategorii zdrowia intymnego”, marzec 2024
Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się