Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”

Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
Firma Durex uruchomiła kampanię „Poczuj Dobre Wibracje" w ramach której powstał Seksplorownik. To dostępna na platformie Spotify, stworzona we współpracy z seksuolożką i terapeutką par playlista wypełniona treściami zachęcającymi do zastanowienia się nad własnymi potrzebami seksualnymi.
O autorze
1 min czytania 2024-05-08

97% Polaków jest przekonanych, że doznania seksualne mają bardzo pozytywny wpływ na zdrowie
i samopoczucie1. Właśnie dlatego Durex proponuje portfolio sześciu nowoczesnych urządzeń. W naszym kraju jest coraz większa otwartość i przełamywanie tematów tabu, jakim są seks, masturbacja czy korzystanie z gadżetów erotycznych. W dużej mierze ma na to wpływ szerzenie informacji dotyczącej pozytywnego oddziaływania, jaki mają na nasze zdrowie, przy jednoczesnym normalizowaniu tematów związanych z seksualnością.

Seksplorownik pomaga odkrywać siebie

Durex ma w swoim DNA wpisaną pomoc ludziom w dążeniu do bezpiecznego i satysfakcjonującego życia seksualnego. Działania marki mają wspomóc konsumentów w poznawaniu i poszerzaniu wiedzy z zakresu bezpiecznego seksu, a także mają za zadanie edukowanie na tematy związane z poznawaniem swoich upodobań, czy eksploracją własnego ciała.

Najnowsza linia gadżetów intymnych Durex Play będzie szeroko wspierana w kampanii digitalowej, u partnerów biznesowych i we współpracach influencerskich. Ważnym elementem wsparcia jest to, że marka Durex wraz z seksuolożką i terapeutką par Agatą Stola, stworzyła Seksplorownik, który dzięki sensualnym dźwiękom specjalnie stworzonej muzyce oraz odpowiednim treściom umożliwiającym seksplorację i zastanowienie się nad własnymi potrzebami, ma ułatwić lepsze poznanie siebie, swojego ciała i odkrycie tego, co stwarza nam największą przyjemność.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seksplorownik jest już dostępny na Spotify!

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

1Raport Reckitt „Rozwój kategorii zdrowia intymnego”, marzec 2024
Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się