W przedświątecznej gorączce zakupów łatwo zapomnieć o tych, którzy święta spędzają w samotności. Wraz ze stowarzyszeniem mali bracia Ubogich oraz serwisem OLX, agencja BBDO Warszawa przypomina internautom o starszych i samotnych. Wykorzystując fakt, że ponad 30% internautów szuka świąteczny prezentów w serwisie OLX*, agencja stworzyła w portalu podstronę z upominkowymi inspiracjami. Strona ma swoją ukrytą wersję, która ukazuje się dopiero po przejściu w tryb offline.
Kiedy użytkownik odcina się od internetu trafia bowiem, do ukrytego świata osób odciętych od świąt. Tych, dla których wymarzonymi prezentami nie są materialne przedmioty, ale obecność drugiego człowieka: możliwość podzielenia się z kimś opłatkiem, złożenia świątecznych życzeń czy zwykłej, serdecznej rozmowy przy świątecznym stole.
Zobacz również
Offline’owa wersja strony odsyła również do zbiórki stowarzyszenia mali bracia Ubogich, której celem jest podarowanie odciętym od świąt wymarzonego prezentu – wspólnej kolacji wigilijnej.
Przesłanie nie traci na aktualności przez cały rok, a sama akcja potrwa do 26 grudnia 2019 roku.
*Badanie techniką CAWI zrealizowane zostało przez firmę Danae sp. z o.o. na zlecenie OLX na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków (N=1022) w dniach 6-10 grudnia 2019 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak co roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich organizuje kolacje wigilijne dla starszych, samotnych osób. Już po raz czwarty agencja BBDO Warszawa przygotowała kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na realizację tego projektu.
PS2
Fundacja Pomocy Dzieciom „Pociecha” ruszyła z 5. edycją akcji pod hasłem „Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problemy dzieci z rodzin ubogich i niewydolnych wychowawczo.