„Heartstrings”: świąteczna kampania Apple o historii niedosłyszącego ojca

„Heartstrings”: świąteczna kampania Apple o historii niedosłyszącego ojca
W związku z nadchodzącą Gwiazdką Apple opublikowało w sieci klip „Heartstrings” (pol. „Struny serca”). Historia niedosłyszącego ojca chwyta za serce i pokazuje, że technologia może iść w parze z kreowaniem wspomnień.
O autorze
1 min czytania 2024-12-05

Okres bożonarodzeniowy to czas, w którym wiele firm tworzy reklamy mające wzruszyć klientów. W scenariuszach często wykorzystywany jest motyw rodziny i więzi międzyludzkich. Podobnie jest w przypadku tegorocznego klipu Apple „Heartstrings”, który łączy prezentację produktu z wywoływaniem emocji.

Reklama opowiada historię niedosłyszącego ojca, którego córka otrzymuje na Boże Narodzenie gitarę. Jak nietrudno się domyślić, bohater nie słyszy melodii wygrywanej przez ukochane dziecko i tu z pomocą przychodzi gadżet marki Apple. Jak się okazuje, nowoczesne słuchawki AirPods Pro2 łączą tradycyjne rozwiązanie z funkcją aparatu słuchowego.

Twórcy świątecznego klipu Apple zadbali o to, aby reklama na długo pozostawała w pamięci i pozwalała wczuć się w sytuację niedosłyszącego ojca. W tym celu zastosowano zmiany częstotliwości i głośności dźwięku, dzięki czemu możliwe stało się uchwycenie doświadczenia ubytku słuchu. Znaczenie ma też warstwa emocjonalna: utwór grany przez córkę na gitarze to „Our House” zespołu CSNY, a ścieżkę dźwiękową stworzył trzykrotny zdobywca Oscara, Paul NJ Ottosson („Hurt Locker”, „Spider man 2”).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację klipu odpowiedzialna jest agencja TBWA\Media Arts Lab, a za reżyserię Henry-Alex Rubin, który wyreżyserował również reklamę w 2023 roku, „Fuzzy Feelings”, także pełną emocji.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Świąteczne reklamy 2023, które zapadają w pamięć

Świąteczne reklamy 2023, które zapadają w pamięć
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się