Marki z branży beauty kochają innowacje, nie tylko w swoich ofertach produktowych, ale również w kwestii dodatkowych usług, oferowanych mobilnym użytkowniczkom social mediów. Profil marki Semilac na kanale społecznościowym Facebook zrzesza już ponad 600 tys. fanów, a sama marka dba o wysokiej jakości content, ale również niestandardowe pomysły aktywizujące użytkowników.
Od teraz marka umożliwia przetestowanie swojej linii kosmetyków do makijażu za pomocą Augmented Reality na Facebooku. Wystarczy włączyć kamerę Facebooka i „nałożyć” na siebie dowolnie wybrane z całego portfolio marki cienie do powiek, róże do policzków czy pomadkę.
Zobacz również
– Semilac jako lider w swojej kategorii pragnie oferować produkty dopasowane do oczekiwań swoich klientek, a technologia AR jest idealnym rozwiązaniem będącym kluczem do odkrywania i doświadczania produktów marki. Jesteśmy w tym magicznym momencie, kiedy technologie są wystarczająco dopracowane, a konsumencki apetyt na ich używanie rośnie. Branża kosmetyczna jest naturalnym rynkiem dla technologii AR, biorąc pod uwagę możliwość zwiększenia interakcji z klientami, dlatego Semilac nie mógł jej ominąć w budowaniu Customer Experience marki – mówi Joanna Przybylska, Innovation Manager Semilac.
Zakupy online w branży kosmetycznej, w której klientki są bardzo wrażliwe na różnice pojawiające się w oferowanej gamie kolorystycznej, są niezwykłym wyzwaniem dla rynku e-commerce. To już druga, po aplikacji Semilac pomagającej wykryć odcień lakierów znajdujących się w aktualnie dostępnej ofercie, funkcjonalność wspomagająca wybór odpowiedniego odcienia, będąca alternatywą do sprawdzania produktów w punktach sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Należy podkreślić, że Semilac na bieżąco testuje i wykorzystuje potencjał nowych technologii. W marcu 2017 roku na stoisku na Targach Beauty Forum w Warszawie, premierowo zaprezentowano jedną z kolekcji marki – Semilac Ocean Dream – z wykorzystaniem narzędzia VR czy wirtualnej rzeczywistości, w której w podwodnym świecie mogliśmy posłuchać historii jej powstania oraz inspiracjach kolorystycznych – dodaje Joanna Przybylska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing