Humorystyczny unboxing czajnika przez Wojciecha Manna
Wojciech Mann parodiuje influencerów i organizuje unboxing nowego czajnika. Pod wideo pt. „Celebryci mają lepiej” na kontach dziennikarza w social mediach wprost roi się od komentarzy tej humorystycznej akcji.
Zobacz również
Pierwszy film dokumentalny od sieci sklepów Sephora
„Czym jest dla ciebie piękno?” – to pytanie jest motywem przewodnim filmu dokumentalnego „Beauty & Belonging”, stworzonego przez markę Sephora. Brand zaprosił do współpracy dziennikarkę i reżyserkę, Anastasię Mikovą, a przed kamerą stanęło w sumie ponad 75 pracowników firmy z całego świata.
CARmela – wirtualny samochód w kampanii przeciwko uprzedzeniom
W wirtualnej rzeczywistości powstała CARmela, czyli samochód stworzony z zastosowaniem AI. Choć to projekt istniejący jedynie online, powód jego stworzenia jest jak najbardziej realny: CARmela to element kampanii, której celem jest uwydatnienie utrzymujących się od lat stereotypów na temat kobiet za kierownicą.

Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Kampania reklamowa Citroëna inspirowana filmem „E.T.”
Reklamę Citroëna ë-C4 „The Alien” śmiało można nazwać oscarową. Za dźwięk odpowiada studio nagrodzone za pracę nad „Strefą interesów”, muzykę stworzył protegowany samego Hansa Zimmera, a cały klip inspirowany jest filmową historią „E.T.”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania offline, która pokazuje korzyści płynące z biegania
Stworzona w Szwecji marka Craft Sportswear we współpracy ze studentką Emelie Svensson, zrealizowała kampanię „The Routine Effect”, w której udowadnia, jak wiele benefitów niesie ze sobą regularne bieganie. Efekty akcji przez 10 tygodni były publikowane w prasie.

Opakowanie czekolady Cadbury zaprojektowane do dzielenia
W ramach akcji „Made to Share” marka czekolady Cadbury zachęca do celebrowania małych przejawów codziennej życzliwości. Z tej okazji stworzyła nowe opakowania, które sprawiają, że dzielenie się jest jeszcze łatwiejsze.
Kampania ciastek Oreo zachęca do kreatywności
Porusz wyobraźnię, nazwij nową kombinację Oreo i zdobądź nagrody – zachęcają twórcy kampanii „Name This Oreo”, w której nowoczesna technologia łączy się ze smakiem.
Uber nawiązał współpracę z lotniskiem Gatwick w Londynie
W kampanii „You’re Almost There” na lotnisku Gatwick w Londynie marka Uber przekonuje, że dzięki niej podróżowanie staje się jeszcze łatwiejsze. Reklamy graficzne prezentują lokalizacje, do których można dotrzeć z londyńskiego lotniska, aby następnie skorzystać z usług Ubera i dzięki temu uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach.
Jane Fonda i Supernatural łączą siły w świecie VR
Słynna aktorka i twórczyni autorskiego programu fitness, który w latach 80. XX wieku pokochały miliony kobiet na całym świecie, Jane Fonda, ponownie nakłania do dbania o sylwetkę. W aplikacji VR Supernatural od Mety pojawił się już pierwszy odcinek programu „It’s Fonda”.
OLX Praca zachęca: „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”
OLX Praca prezentuje kampanię pod hasłem „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat inkluzywności w zatrudnianiu. Akcja promuje otwartość i różnorodność w miejscu pracy jako kluczowe wyzwanie dla pracowników i pracodawców.
Trening podczas zakupów? Sieć sklepów Iceland Foods pokazuje, że to możliwe
Według badań przeprowadzonych przez sieć sklepów Iceland Foods w Wielkiej Brytanii, prawie 48% Brytyjczyków martwi się o swoją kondycję, a 31% twierdzi, że nie ma czasu chodzić na siłownię. W dbaniu o zdrowie i smukłą sylwetkę mają pomóc koszyki zakupowe zamienione w przyrządy do ćwiczeń.
Lody, których opakowania przypominają o globalnym ociepleniu
Lodów ubywa, a ty widzisz na patyku wizerunek niedźwiedzia albo pingwina. Na taki pomysł przy projektowaniu opakować wpadli twórcy lodów Summer Talk. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na globalne ocieplenie.
Wirtualni seniorzy, realne problemy
Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są seniorzy: Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Aby inni mogli ich poznać, musiała ich stworzyć sztuczna inteligencja. Oto kampania „Spraw, aby seniorzy wolni od dyskryminacji istnieli naprawdę”.
Kołysanka dla małych i dużych od IKEA
Klienci pytają: „Hej IKEA, a co jak nie mogę zasnąć?”, a marka odpowiada, tworząc kołysankę, która nie tylko wprowadza w stan błogiego spokoju, ale także edukuje już od najmłodszych lat.
Zapowiedź trasy „Mata Tour 2040”
Młody Matczak ogłosił trasę koncertową „Mata Tour 2040”, która rozpocznie się w październiku 2025 roku. W sieci pojawił się klip promujący wydarzenie. Widać w nim m.in. Matę całującego humanoidalnego robota przypominającego samego muzyka.
Anita Włodarczyk i ORLEN grają dla WOŚP 2025
ORLEN zachęca, by razem wspierać 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak to zrobić? Wystarczy kupić kawę na jednej ze stacji paliw sieci. W akcję promującą włączyła się Anita Włodarczyk, mistrzyni olimpijska.