„Woda opadła, psy zostały”: zbiórka pieniędzy na rzecz schronisk zrujnowanych przez powódź
„Woda opadła, psy zostały” to kampania połączona ze zbiórką funduszy na rzecz schronisk zniszczonych podczas wrześniowych powodzi. Głównym elementem akcji jest instalacja stworzona z fragmentów zrujnowanych przytulisk.
Promocja Burgera Drwala: McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy specjalna kampania. Z tej okazji wrocławski Mak zlokalizowany przy ul. Bardzkiej 3a zamienił się w… wielką, interaktywną kolorowankę.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Kolekcja marki Gatta i E.Wedel inspirowana czekoladą
Koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które mają kolor i aromat czekolady. Gatta i E.Wedel, dwie polskie marki z długą tradycją, podjęły współprace, w ramach której powstała kolekcja inspirowana słodkim przysmakiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa edycja kalendarza charytatywnego AI „Łap kalendarz”
Tegoroczna edycja kalendarza charytatywnego „Łap kalendarz” powstała w dwóch osobnych wersjach – dla miłośników i miłośniczek psów oraz fanów i fanek kotów. Pieniądze ze sprzedaży wspomogą podopiecznych Schroniska „Na Paluchu”.
Halloweenowa kampania wrocławskiego schroniska: kocie wampirki i psie upiorki
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu zachęca do adopcji zwierzaków w „upiornym” stylu. Z okazji Halloween przygotowano specjalną sesję zdjęciową, w której głównymi bohaterami były koty, psy oraz pracownicy schroniska przebrani w straszne stroje.
„Słodkie Usprawiedliwienie”: świąteczna akcja E.Wedel
Po zeszłorocznym sukcesie Słodkiego Usprawiedliwienia, E.Wedel powraca z akcją w świątecznej odsłonie. Dzieci ponownie wypisują lub rysują rodzicom Słodkie Usprawiedliwienie z pracy, które ma zapewnić im dodatkowe chwile na wspólne aktywności z rodzicami czy opiekunami.
dlaKOLEGIpytam: PZU Zdrowie nawiązuje do motywów sztuki, aby pokazać zdrowie w męskim stylu
Dla Kolegi Pytam to akcja edukacyjna, w ramach której PZU Zdrowie dzieli się wiedzą i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych. W tym roku kampania nawiązuje do różnych dzieł sztuki.
„Łap chwile, nie nadgodziny”: Lecha zachęca do zachowania work-life balance
„Łap chwile, nie nadgodziny” – to akcja marki Lech, która zachęca pracowników korporacji do tego, aby zadbali o work-life balance. Stąd pomysł na specjalny billboard marki częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.
Kampania rekrutacyjna Wakacje.pl stworzona przy użyciu AI
Odznaczasz się odwagą tygrysa, masz inteligencję słonia albo działasz zwinnie jak lampart? – tymi sloganami Wakacje.pl zachęca do aplikowania o pracę w nowej – zainspirowanej naturą – kampanii rekrutacyjnej.
InPost zaprasza do współtworzenia reklamy na meczu reprezentacj
InPost jako sponsor strategiczny reprezentacji Polski w piłce nożnej zaprosił kibiców w mediach społecznościowych do współtworzenia reklamy widocznej na stadionie w czasie meczu, łącząc świat online i offline.
The Ordinary mówi NIE zakupowemu szaleństwu w Black Friday
Marka kosmetyczna The Ordinary stworzyła kampanię, w której mówi NIE zakupowemu szaleństwu w Black Friday. 29 listopada br. na jeden dzień zamknie swoje sklepy stacjonarne i internetowe, zamiast tego oferując klientom zniżkę przez cały miesiąc.
Durex i Answear: „Masz coś pod spodem”
„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii Durex i Answear.com zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja poprawia zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.
Kosmetyki Społecznego Wpływu: kampania, która pokazuje, jak język kształtuje nasze podejście do zdrowia psychicznego
Hydrolat na raniące przekonania albo serum aktywujące empatię to tylko niektóre z Kosmetyków Społecznego Wpływu – akcji stworzonej przez Fundację Wielogłosu. Jej celem jest zwrócenie uwagi na to, jak zmiana języka wpływa na postrzeganie tematu zdrowia psychicznego.
„Copy nothing”: rebranding Jaguara
Jaguar zmienia strategię marki, odnosząc się do słów jej założyciela, które mówią o tym, że „powinna być ona kopią niczego”. Zmianie uległo logo firmy. Zaprezentowano również projekt Design Vision, który ma być inspiracją dla przyszłych modeli aut.
„Jeszcze nie umarłam/umarłem”: Polski Czerwony Krzyż apeluje o włączenie seniorów do życia społecznego
14 listopada to Międzynarodowy Dzień Seniora. Z tej okazji Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna kampanię pod hasłem „Jeszcze Nie”. Akcja ma na celu zbiórkę pieniędzy na Kluby Seniora PCK oraz zwrócenie uwagi na problem samotności i wykluczenia społecznego wśród osób starszych.
„MAMY czas na zdrowie”: Theraflu zwraca się do mam, które pracują nawet podczas choroby
86% pracujących mam przynajmniej raz pojawiło się w pracy mimo choroby, a 28% nie bierze wolnego w czasie przeziębienia lub grypy z obawy, że wpłynie na ich karierę zawodową – pokazują wyniki badań SW Research oraz IPSOS przeprowadzone w ramach kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”. Akcja jest połączona z działaniami edukacyjnymi w tym zakresie.
OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL
OSHEE ogłasza rozpoczęcie współpracy z Fundacją SEXEDPL. W ramach partnerstwa będą wspólnie działać na rzecz rozwoju i promocji Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020 – anonimowej linii pomocy i platformy stworzonej z myślą o osobach doświadczających przemocy lub nią zagrożonych.
LEGO i Formuła 1 prezentują efekty współpracy – zestawy klocków na 75-lecie F1
Rozpoczynające się właśnie, wieloletnie partnerstwo strategiczne Formuły 1 i grupy LEGO zaowocowało wspólnie stworzonymi zestawami klocków, które trafią do sprzedaży w 2025 roku. Poza tym fani zyskają też dostęp do cyfrowych platform, interaktywnej strefy podczas weekendów Grand Prix™ oraz aktywności „Build the Thrill”.
„More Than Perfect”: Lego przekonuje, że nie trzeba być perfekcyjnym
Badanie LEGO® Play Well 2024 pokazało, jak wiele dziewczynek w wieku 5-12 lat odczuwa presję bycia perfekcyjną. W swojej kampanii brand przekonuje, że wystarczy zmienić elementy języka, aby pobudzić kreatywność u dziewczynek i dać im się rozwijać.
„Shopping basket voting”: WWF Japan wykorzystuje koszyki zakupowe do odpowiadania na pytania związane z ekologią
WWF Japan w akcji „Shopping basket voting” zaangażowało klientów zwracających koszyki zakupowe w marketach i zadało im pytania związane z dbaniem o środowisko.
„Holidays Are Coming”: komentarz do świątecznej reklamy Coca-Coli powstałej przy użyciu AI
W tym roku kultowa już świąteczna reklama marki Coca-Cola z charakterystyczną czerwoną ciężarówką mogła zaskoczyć tych, którzy na nią czekali. Tegoroczny klip powstał z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, co niektórzy uznali jako „koniec pewnej tradycji”. Sprawdź, co na temat reklamy powiedział Mateusz Murawski z Altavia Kamikaze + K2.