Kampania „Desk Break” ASICS
„Rób kwadrans przerwy od pracy przy biurku” – w reklamie ASICS nawołuje aktor, Brian Cox. Producent odzieży i obuwia sportowego przeprowadził badanie na 26 tys. osób. Wyniki eksperymentu „Desk Break” wykazały, że siedzący tryb życia ma negatywny wpływ na dobrostan psychiczny. Asics postanowił więc działać.
„Zasąsiadujmy się” zachęca Milka
Do 100 tys. Polaków trafiło 100 tys. tajemniczych „pomylonych paczek” adresowanych do sąsiadów. To akcja Milki, która chce w ten sposób skłonić nas do nawiązywania relacji sąsiedzkich.
Zobacz również
„Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”
Karateczka, DJ-ka 50+, perkusistka, kierowczyni rajdowa. Różni je wiele, ale łączy odważne wyrażenie siebie! Cztery bohaterki najnowszego spotu NEONAIL w przewrotny sposób zderzają stereotypy na temat swoich pasji z rzeczywistością. Od 23 września w ramach kampanii „Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL” można zobaczyć je w spocie wyreżyserowanym przez duet Szumowska – Englert.
Alternatywna nakładka profilowa na LinkedInie
Absolwentka studiów graficznych w Wielkiej Brytanii, Courtney Summer Myers, zaprojektowała alternatywną wersję nakładki informującej rekruterów na LinkedInie, że kandydat szuka pracy. Zamiast #Opentowork widnieje na niej #Desperate.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Missed Birthdays”: kampania, która przypomina o utraconym życiu
6929 balonów, a każdy z nich symbolizuje jedną młodą osobę, która w ciągu ostatnich 10 lat popełniła samobójstwo. Oto jak powstała olbrzymia instalacja w ramach akcji „Missed Birthdays”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Viral restauracji Nota Bene z Kłodzka na wzór pomysłu Elements Hotel & SPA
Kłodzka restauracja Nota Bene, przy pomocy dobrze znanego viralu, prezentuje zniszczenia wywołane ostatnimi powodziami. Z sieci płyną słowa wsparcia.
„Wszystkie Jeże nasze są!”: edukacyjna akcja Jeżyków i Majki Jeżowskiej
Marka ciastek Jeżyki, Majka Jeżowska i Jacek Cygan połączyli siły i stworzyli nową wersję piosenki „Wszystkie dzieci nasze są”. Wszystko to w ramach akcji „Wszystkie Jeże nasze są” na rzecz Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”.
„Bundles of Joy”: kampania Burger Kinga dla młodych mam
„Bundles of Joy” (pol. „berbecie”, „szkraby”) to kampania sieci fast foodów Burger King prezentująca młode mamy, które na pierwszy posiłek po porodzie wybrały burgera. Inspiracją do projektu były badania forum Mumsnet przeprowadzone na 20 tys. brytyjskich matek. 39% z nich uznało, że właśnie burger idealnie nadaje się na pierwszy posiłek po narodzinach dziecka.
„Prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji”: Dove mówi o pięknie w dobie sztucznej inteligencji
Marka Dove rozpoczęła w Polsce kampanię #PrawdziwePiekno, która skupia się na pokazaniu realistycznego piękna w dobie AI. W ramach akcji zaplanowano wiele aktywacji, m.in. reklamy w aplikacjach randkowych czy współpracę z Martyną Wojciechowską.
#TouchYourBreasts: kampania boliwijskich supermarketów przeciwko rakowi piersi
Nieidealną papaję, melona, pomarańczę i awokado zobaczysz na plakatach boliwijskich supermarketów Ketal. Wszystko w związku z akcją promującą badania w kierunku nowotworów piersi #TouchYourBreasts. „Te plamy są normalne na tych owocach. Nie na twoich piersiach” – przekonują pomysłodawcy.
Stowarzyszenie The Dad Shift zwraca uwagę znaczenie urlopu ojcowskiego
Londyńskie stowarzyszenie The Dad Shift zwraca uwagę na międzynarodowe nierówności w dostępie do urlopu tacierzyńskiego. W tym celu na brytyjskich ulicach na pomnikach znanych mężczyzn pojawiły się kolorowe chusty do noszenia dzieci.
„Nikt nie powinien być w zawieszeniu”: kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię „Nikt nie powinien być w zawieszeniu” budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji.
„Brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze” nagranie Grupy Chorten
Grupa Chorten nagrała 15-sekundową rolkę pełną stwierdzeń typu „mleko odtłuszczone, a ja z tłuszczem” czy „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”. W ciągu kilku dni nagranie na FB obejrzało blisko 3 miliony widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.
W menu McDonald’s® debiutuje zestaw raperki bambi
Polska raperka młodego pokolenia – bambi, nawiązała współpracę z McDonald’s, w ramach której powstał limitowany zestaw. Przez wysokie zainteresowanie nowa pozycja w menu szybko się wyprzedała, jednak teraz wraca. Zapowiedziano także sprzedaż limitowanego merchu oraz koncert.
Inkluzywna sesja modowa Warty Poznań
Warta Poznań zorganizowała sesję modową, w której udział wzięli nie tylko piłkarze pierwszej drużyny, ale także osoby z niepełnosprawnościami, będące zawodnikami i zawodniczkami sekcji ampfutbolu i blind footbollu poznańskiego klubu. W ten sposób Warta chce podkreślić, jak ważna jest rola sportu w walce z wykluczeniami.
CAMDOM: „cyfrowa prezerwatywa” chroni przed nagrywaniem treści o charakterze seksualnym
CAMDOM to aplikacja na smartfony, pozwalająca na zablokowanie możliwości nagrywania aktywności mających znamiona seksualne. Znana jako „cyfrowa prezerwatywa”, powstała w związku z Miesiącem Świadomości Zdrowia Seksualnego.
„No Lonely Lunches”: akcja przeciwko samotności i problemom społecznym w szkołach
68% rodziców w Kanadzie przyznaje, że ich dzieci zmagają się z problemami społecznymi w szkole, a dla 49% z młodzieży najtrudniejszym momentem dnia jest przerwa na lunch. Odpowiedzią na te trudności ma być akcja „No Lonely Lunches”.
„Połącz się ze swoim dzieckiem”: Mobile Vikings tworzy Mapę Rodzicielstwa
Oto 11. odsłona charytatywnego projektu „Szalupy Ratunkowe”. Tym razem marka Mobile Vikings nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Poza zbiórką gigabajtów, sieć komórkowa przygotowała kampanię „Połącz się ze swoim dzieckiem” z przekazem od najmłodszych.
„Toxic Influence: The Dark Side of Dove”: Greenpeace
Greenpeace w kampanii „Toxic Influence”, która nawiązuje do „Real Beauty” od Dove, zwraca uwagę na skalę zanieczyszczenia środowiska plastikiem przez Unilever, właściciela marki kosmetycznej.
Mads Mikkelsen i Roger Federer w kampanii Switzerland Tourism
Mads Mikkelsen i Roger Federer wystąpili w klipie „Falling for Autumn”, przygotowanym przez Switzerland Tourism, i ukazującym piękno szwajcarskiej jesieni zarówno mieszkańcom kraju, jak i turystom.
„No Choice Whooper”: austriacki Burger King podkreśla wagę demokracji
Co wspólnego ma demokracja z Burger Kingiem? Austriacka akcja restauracji „No Choice Whooper” pokazała, że wiele. Na jeden dzień w menu został tylko Whooper, a klienci stracili możliwość wyboru. Sprawdź, co na temat akcji sądzą eksperci.
PS Suszonki miesiąca: top 28 kreacji sierpnia 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały sierpień na portalu NowyMarketing opisywaliśmy kreacje reklamowe znanych marek. Przed tobą 28 najlepszych propozycji, które w ubiegłym miesiącu podbiły internet.