Inspiracją do powołania Szkoły są sukcesy w zakresie marketingu interaktywnego marek z różnych kategorii rynkowych. Przykładem mogą być ostatnie case’y Getin Banku lub Play. SMI między innymi będzie analizować te i inne wdrożenia, a niektóre z nich zostaną zaprezentowane przez menedżerów odpowiedzialnych za ich rozwój i implementację, jak Macieja Szczechurę (Członka Zarządu Getin Noble Bank) czy Michała Sobolewskiego i Marcina Winklera, odpowiadających za marketing w Play. W ten sposób organizatorzy chcą skłonić uczestników do wspólnego poszukiwania inspiracji do rozwoju biznesów, w które są oni zaangażowani. Co ważne, kurs nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach czy kanałach komunikacji. Ideą przewodnią zajęć jest nauczenie kursantów dostrzegania szans, możliwości jakie pojawiają się w biznesie dzięki nowym technologiom.
Szkoła Marketingu Interaktywnego jest skierowana m.in. do marketerów z kilkuletnim stażem pracy, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje lub poszukują nowych wyzwań. Organizatorzy przewidują prowadzenie zajęć w niewielkiej 15-osobowej grupie, tak aby były one jak najbardziej efektywne. Podobnie, jak w przypadku Szkoły Strategii Marki, w skład uczestników kursu będą wchodzić przedstawiciele agencji oraz reklamodawców, tak aby uczestnicy mogli się również dzielić swoimi przemyśleniami i punktem postrzegania danej problematyki.
Zobacz również
Sam kurs będzie podzielony na siedem 4-godzinnych bloków prowadzonych przez specjalistów ze środowiska agencyjnego oraz klienckiego. Kurs zaczyna się 24 października i potrwa do 19 grudnia 2013 roku.
– Szkoła Marketingu Interaktywnego będzie stanowić unikatową ofertę edukacyjną na rynku. Nowy kurs wyróżnia się przede wszystkim świetnym gronem prowadzących, praktyków z wieloletnim doświadczeniem, odpowiedzialnych za najciekawsze rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego ostatnich lat oraz wybitnych trenerów. – tłumaczy Bartosz Załęcki, Strategy Director w agencji K2.
– Oprócz tego SMI charakteryzuje się oryginalnym podejściem do zagadnienia – chcemy inspirować i pobudzać kreatywność zamiast omawiać poszczególne narzędzia. Myślę, że tak skonstruowane zajęcia będą bardzo owocne i rozwijające zarówno dla samych kursantów, jak i prowadzących – dodaje Roman Łoziński, Head of Business Innovation w K2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z dokładnym programem można zapoznać się na stronie: www.smi.edu.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Udział w kursie kosztuje 3980 zł netto dla wszystkich firm niezrzeszonych w SAR.