TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Szukaj okazji, ale nie w Azji”: na Dworcu Centralnym ruszyła wystawa OLX o azjatyckich platformach

„Szukaj okazji, ale nie w Azji”: na Dworcu Centralnym ruszyła wystawa OLX o azjatyckich platformach
Na Dworcu Centralnym w Warszawie można oglądać ekspozycję przygotowaną przez OLX. Wystawa dotyczy szukania okazji zakupowych na chińskich platformach e-commerce, a także niebezpieczeństw, z którymi często wiąże się kupowanie w takich miejscach. „Szukaj okazji, ale nie w Azji” – przekonują autorzy ekspozycji.
O autorze
1 min czytania 2025-01-29

Według ponad 40% respondentów, którzy wzięli udział w badaniu1 przeprowadzonym na zlecenie OLX, zabawki i produkty dziecięce kupowane na azjatyckich platformach zakupowych nie są w pełni bezpieczne. Problemem, z którym często borykają się użytkownicy takich platform e-commerce, jest również zbyt długi czas dostawy w porównaniu z zakupami lokalnymi, niezgodność towaru z opisem, czy nadmierna ilość substancji toksycznych zawartych w oferowanych produktach.

Wszystkie te spostrzeżenia stały się inspiracją do przygotowania wystawy „Szukaj okazji, ale nie w Azji”, prezentującej to, z jakimi rozczarowaniami może się wiązać robienie zakupów na azjatyckich platformach. Hasła: „Dalekie od ideału” czy „Miało wyglądać inaczej?” towarzyszą zwiedzającym, którzy mogą na własne oczy przekonać się, że taniej nie zawsze znaczy lepiej (i bezpieczniej).

– Ekspozycja ilustruje problemy, na które wprost wskazali ankietowani w naszym badaniu. Decydując się na zakupy w sieci, mamy uzasadnione oczekiwania, jednak gdy dokonujemy ich na azjatyckich platformach, często zostają zawiedzione, a okazja staje się powodem do frustracji. Odwiedzających wystawę nie zamierzamy jednak zostawiać z poczuciem rozczarowania. Wskazujemy, że alternatywą może być OLX, który oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i satysfakcję z zakupów. Są to m.in. system ocen, możliwość szybkiego odbioru osobistego zakupionego przedmiotu, czy Pakiet Ochronny obejmujący transakcje z Przesyłką OLX – tłumaczy odpowiedzialny za projekt Paweł Klapiński, senior marketing specialist w OLX.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ekspozycja została podzielona na dwie części:

  • „Strefa Oczekiwań OLX” to miejsce, w którym zwiedzający mogą skupić się na zakupach po sąsiedzku,
  • a w strefie chillout czekają miękkie fotele, w których można zrelaksować się i zapoznać z rozkładem wystawy na Dworcu Centralnym.

Wystawa pod hasłem „Szukaj okazji, ale nie w Azji” potrwa do 9 lutego 2025 roku i została zrealizowana we współpracy z agencją marketingową Skivak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

1W badaniu omnibusowym realizowanym w formie CAWI udział wzięło 1000 dorosłych mieszkańców Polski. Próba była reprezentatywna ze względu na płeć, wiek oraz województwo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras. OLX

PS Marki na przełomie 2024/2025: OLX