Folkoperan jej znana wszystkim fanom opery i teatru. To bunt przeciwko tradycyjnej operze, jej ideą było przełamanie konwencjonalności, dlatego twórcy zadedykowali nowy teatr wszystkim ludziom, niezależnie od pochodzenia, wieku czy doświadczenia.
Dlatego aktorzy biorący udział w akcji przebrani zostali za bezdomnych. Grający w spektaklu, na papierowych tabliczkach poinformowali o tym, skąd są i zaoferowali bezpłatne bilety na najgorętszą premierę roku w Folkoperan, w zamian za chwilę rozmowy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Stanęli w miejscach, gdzie można spotkać najwięcej ludzi: przy metrze, obok sklepu, na kilku ruchliwych ulicach Sztokholmu. Zobaczcie film z akcji:
A Ty, zatrzymałbyś się na krótką chwilę?
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Innym ciekawym przykładem promowania nowej sztuki teatralnej, była akcja “Taxi Drama”, w której trzej aktorzy teatru zostali na jeden dzień kierowcami taksówki. Zobaczcie:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Przykłady innych akcji promocyjnych, w których udział brały przebrane gwiazdy, możecie zobaczyć → tutaj.