![Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/brand-jungle-podsumowanie-142x0-c-default.jpg)
12.06.2025
Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]
12.06.2025
Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]
28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
20.07.2023
MACIEJ SZNITOWSKI: Rebranding nie jest czymś, czego powinniśmy się bać
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
04.11.2022
Apple ponownie najcenniejszą marką na świecie – ranking Interbrand 2022
18.10.2022
Kampania jubileuszowa Coca-Cola. Jak marka świętowała 50-lecie obecności w Polsce?
28.10.2021
YouTube Brandcast 2021: Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów (RAPORT)
13.10.2021
Magdalena Rajca-Siarkowska (Danone): W trendach branży spożywczej Mały Głód nie odnajduje się już tak, jak kiedyś
16.08.2021
adidas sprzedaje Reeboka. Nie było spójnej strategii na współistnienie marek
15.07.2021
Oreo kamufluje opakowania, by ukryć ciastka przed dziećmi
3 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
3 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media
3 dni temu
Plus wkracza na TikToka
4 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
4 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”