![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
16.11.2023
Group One wzmacnia zespół PR
25.08.2021
Aleksandra Pyszczyńska awansowała w agencji Social Lama
31.01.2020
Katarzyna Mazur została nową social media specialist w agencji Insignia
21.06.2018
Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Tailor Made PR
08.03.2017
Kornelia Rudnik dołącza do działu Social Media w INSIGNII
24.11.2016
V&P wzmacnia swój zespół
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]