14.12.2023
Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec
14.12.2023
Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec
16.02.2023
Kia i Hyundai pilnie aktualizują systemy bezpieczeństwa z powodu „Kia Challenge” na TikToku
04.11.2022
Wyzwanie Healthy Cities – nowe lasy i zielone inicjatywy miejskie
22.09.2022
Ambasadorzy Lecha Free zmierzyli się na paintballowej planszy
15.07.2022
#OdKulis: wyzwanie Healthy Cities zorganizowane przez grupę LUX MED
06.07.2022
Zawalcz z Acerem o Ziemię i wygraj laptopa z recyklingu
18.05.2022
Lech Free Challenge – wyzwanie dla ambasadorów Lech Free
29.04.2022
Rusza „Roślinne Wyzwanie dla Zdrowia” organizowane przez RoślinnieJemy i Polskie Towarzystwo Medycyny Stylu Życia
03.01.2022
Marka alkoholowa zapłaci wybranej parze za 30-dniowy cyfrowy detoks
27.10.2021
#DobraRobotaChallenge, czyli II edycja programu edukacyjnego Fundacji „Wawel z Rodziną”
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców