
07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
14.02.2023
Rośnie rola przekazu audio jako formy branded contentu. Czy stanie się on kluczowy w 2023?
26.07.2022
Branded content, czyli szansa na idealny kontekst dla marki
11.04.2022
Dzieci podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim
08.12.2021
„Świat pełen Niespodzianek” – fabularny film familijny marki KINDER Niespodzianka i Telewizji Polsat
03.02.2021
Wavemaker wspiera IKEA przy „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” – jednym z największych projektów branded content w polskiej telewizji
22.06.2020
Papaya Films z branded content dla VANS
02.08.2019
Najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla marki Coca-Cola
07.05.2019
Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded contentową „Porozmawiajmy o samochodach”
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]